Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@05:35:51 GMT

لوازم یدکی جک S3 و S5 را آنلاین سفارش دهید

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۶۲۴۸

لوازم یدکی جک S3 و S5 را آنلاین سفارش دهید

مدل‌های جک اس 3 و اس 5 از خودروهای موفق کمپانی JAC در ایران هستند. اگر خود شما یا یکی از اطرافیانتان صاحب این خودرو هستید، به احتمال زیاد در خرید لوازم یدکی جک S3 و S5 با مشکلاتی مثل کمبیاب بودن قطعات اصلی این خودروها مواجه شده‌اید. در این پست یکی از فروشگاه‌های آنلاین لوازم یدکی خودرو یعنی یدک مارکت را به شما معرفی می‌کنیم تا با خیالی آسوده قطعات اصلی و لوازم یدکی جک S5 و S3 را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا قطعات اصلی جک S3 و جک 5S کمیاب هستند؟

تهیه‌ی قطعات اصلی خودروهای وارداتی همیشه برای صاحبان خودروی خارجی در ایران با چالش‌هایی روبه‌رو بوده است. خودروهای چینی جک هم از این قاعده مستثنی نیستند. قطعات اصلی جک S3 و جک 5S در ایران کمیاب هستند و به ندرت پیدا می‌شوند. اگر موفق به پیدا کردن این قطعات شدید، موضوع بعدی قیمت لوازم یدکی جک S5 و S3 است که بسیار گران هستند. از علل‌های آن می‌توان به نمایندگی‌ها و پشتیبانی ضعیف کمپانی جک در ایران اشاره کرد.

آیا می‌توان از قطعات فیک به جای لوازم یدکی اصل جک استفاده کرد؟

اگر بخواهیم منطقی به این سوال پاسخ دهیم، قطعا پاسخ سوال، خیر خواهد بود. بعضی از خودروهای چینی مثل مدل‌های جک S5 و S3 از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. برای حفظ کیفیت و عملکرد سالم خودرو، در خرید لوازم یدکی جک فقط به دنبال بهترین‌ها باشید. بسیاری از صاحبان خودروهای وارداتی چینی مثل جک و لیفان، ناامید از کمیاب بودن قطعات اصلی به سراغ قطعات یدکی فیک و تقلبی می‌روند.

از طرفی با بالا رفتن قیمت لوازم یدکی خودروهای جک و دیگر خودروهای وارداتی مثل لیفان، ام وی ام و ...شاید به عنوان صاحب این خودروها فکر کنید "قیمت لوازم یدکی اصل جک خیلی به صرفه نیست!". اما خوب است این نکته را بدانید که در صورت عدم تهیه‌ی قطعات باکیفیت و استفاده از قطعات یدکی شرکت‌های داخلی و تقلبی، در بلند مدت استهلاک ماشینتان بیشتر خواهد شد و هزینه‌های بیشتری روی دستتان قرار بگیرد. مخصوصا در تهیه‌ی موتوری و جلوبندی خودرو که اهمیت زیادی دارند، بهتر است حتما به سراغ قطعات اصلی جک بروید. چرا که عدم ناسازگاری قطعات تهیه شده و کیفیت پایین آن‌ها باعث می‌شود عملکرد خودروی شما را ضعیف شود. به خاطر داشته باشید تهیه‌ی قطعات یدکی مطمئن و معتبر نقش بسزایی در سلامت خودرو و سرنشینان آن دارد.

خرید لوازم یدکی جک S5 از وب سایت یدک مارکت

خودروی جک S5 یکی از خودروهای با طراحی زیبای کمپانی JAC است. اگر به سختی قطعات اصلی جک اس 5 را پیدا می‌کنید یا اصلا می‌خواهید قیمت لوازم یدکی جک S5 را مشاهده کنید وب سایت یدک مارکت یکی از بزرگ‌ترین تامین‌ کنندگان قطعات یدکی خودروهای وارداتی است. از فروشگاه یدک مارکت لوازم یدکی اصل جک S5 را آنلاین سفارش دهید. به این صورت دیگر دردسرهای پیدا کردن قطعات اصلی را نخواهید داشت و با خیال آسوده قطعات مورد نیاز خودروی خود را تهیه خواهید کرد.

سفارش آنلاین قطعات یدکی جک S3 با فروشگاه یدک مارکت

مدل شاسی بلند دیگر کمپانی JAC خودروی جک S3 است که در ایران طرفداران زیادی دارد. اگر صاحب این خودرو هستید احتمالا می‌خواهید از قیمت لوازم یدکی S3 با خبر شوید. یدک مارکت یکی از تامین کنندهای بزرگ لوازم یدکی جک اس 3 است. با استفاده از این فروشگاه یدک مارکت می‌توانید به صورت آنلاین خرید لوازم یدکی اصل جک S3 را انجام دهید.

انواع قطعات یدکی جک S3 و جک S5 موجود در یدک مارکت:

· لوازم جلوبندی: مثل بلبرینگ چرخ‌ها، کمک فنر، سیبک فرمان و ...

· لوازم برقی: دینام، چراغ عقب و جلو، چراغ خطر جک و ...

· لوازم موتوری: دسته موتور، واشر سر سیلندر و ...

· لوازم تصادفی: سپر عقب و سپر جلو جک و ...

· لوازم مصرفی: فیلتر هوا، فیلتر بنزین و ...

تمام این قطعات جک اس 3 و اس 5 را از یدک مارکت آنلاین سفارش دهید.

چرا قطعات خودرو را از یدک مارکت سفارش دهید؟

یدک مارکت سال‌ها است ارائه دهنده‌ی انواع قطعات یدکی خودروهای چینی و ایرانی است. شما تمام قطعات موتوری، برقی، لوازم جلوبندی، مصرفی و جانبی ماشینتان را به راحتی می‌توانید از وب سایت یدک مارکت سفارش دهید. خرید لوازم یدکی جک از یدک مارکت برای کاربران مزایایی به همراه دارد که این فروشگاه آنلاین را نسبت به رقبای خود تمییز می‌دهد. در قسمت زیر به بررسی چند مورد از مهم‌ترین مزایای خرید قطعات یدکی از یدک مارکت اشاره می‌کنیم.

اطمینان کامل از کیفیت قطعات

تمام قطعات یدکی موجود در یدک مارکت وارداتی هستند و دارای کیفیت بالایی هستند. تیم یدک مارکت فقط روی قطعات وارداتی و اورجینال خودروها کار می‌کند. بنابراین هنگام خرید لوازم یدکی جک از یدک مارکت، نگران تقلبی بودن قطعات نخواهید بود. با اطمینان کامل از کیفیت قطعات جک، خرید خود را انجام دهید.

مشاوره از کارشناسان فنی خودرو

یکی از مزیت‌های خوب فروشگاه یدک مارکت، مشاوره قبل از خرید به کاربران است. بسیاری از ما دانش فنی مناسبی درباره خودروی خود نداریم و مشخصات فنی آن را به خوبی نمی‌شناسیم. فروشگاه یدک مارکت با دانستن حساسیت خرید قطعه‌ی متناسب برای خودروی کاربران خود، تیمی حرفه‌ای از کارشناسان فنی خودروهای چینی و ایرانی را تشکیل داده تا کاربران هم سوالات فنی خود را بپرسند، هم از تناسب قطعه‌ی یدکی با خودروی خود مطمئن شوند.

تضمین بازگشت وجه در صورت خرابی قطعات یدکی

با وجود وارداتی بودن و معتبر بودن برند قطعات یدکی موجود در فروشگاه یدک مارکت، این فروشگاه برای اطمینان دادن به کاربران خود، ضمانت بازگشت وجه را در صورت خرابی یا بی کیفیت بودن قطعات را قرار داده است. به این صورت اگر درصدی کمی احتمال خرابی قطعات در خرید آنلاین قطعات یدکی وجود داشته باشد هم با این ضمانت بازگشت وجه، کاربران نگرانی بابت از دست رفتن پول خود نخواهند داشت.

ارسال لوازم یدکی در سریع‌ترین زمان ممکن

شما به عنوان صاحب خودرو انتظار دارید قطعات یدکی خریداری شده در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد تا زودتر اقدام به تعمیر ماشینتان کنید. فروشگاه یدک مارکت این حساسیت را درک کرده و سعی می‌کند محصولات کاربران را در سریع‌ترین زمان به دست صاحبانشان برساند. فرقی نمی‌کند در کدام نقطه از ایران زندگی می‌کنید. محصولات در شهر تهران کمتر از 12 ساعت، در استان تهران کمتر از 24 ساعت و در استان‌های دیگر حدود 3-4 روزه به دست خریداران می‌رسد.

هزینه ارسال رایگان

شاید با خود فکر کنید هزینه‌ی ارسال محصولات مقدار زیادی نیست. اما خوب است این نکته را بدانید که در خرید قطعات لوازم یدکی که اکثرا وزن سنگینی دارند، هزینه ارسال محصولات خیلی بیشتر می‌شود. اما در صورت خرید بالای 3 میلیون تومن از وب سایت لوازم یدکی یدک مارکت، هزینه ارسال به هر نقطه از ایران رایگان خواهد بود.

نتیجه نهایی

با وجود کمیاب بودن قطعات خودروهای وارداتی مثل جک S3 و S5 بهتر است یک فروشگاه آنلاین معتبر مثل یدک مارکت را بشناسید تا بدین صورت اگر موفق نشدید قطعات اصلی جک و دیگر خودروها را پیدا کنید، به صورت آنلاین سفارش دهید. یا اگر می‌خواهید قیمت لوازم یدکی را چک کنید در یدک مارکت قیمت اصلی قطعات را مشاهده کنید.

کد خبر 1653471

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آنلاین سفارش دهید خودروهای وارداتی قیمت لوازم یدکی لوازم یدکی جک S5 خودروهای چینی یدک مارکت قطعات یدکی بودن قطعات یدکی خودرو یدکی جک S3 ی قطعات وب سایت تهیه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است. دلداده با بیان اینکه در حال حاضر عملیات خرید تضمینی گندم در استان‌های کرمان، خوزستان، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان آغاز شده است، افزود: مدیران کل غله استان‌های مذکور برای راه‌اندازی و بارگذاری اطلاعات خرید در سامانه جامع فناوری، همکاری خوبی با این اداره کل و اداره کل خرید داخلی داشته‌اند.   وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی سامانه مذکور در معاونت برنامه‌ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران، کار کارشناسی و تلاش‌های بسیاری انجام شده است تا مأموریت تحویل گندم از کشاورزان گندمکار به خوبی به پیش برود، اظهار کرد: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل کرده و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.   مدیرکل فناوری اطلاعات شرکت بازرگانی دولتی ایران خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر