Web Analytics Made Easy - Statcounter

رای اولیه فیفا در دادگاه عالی ورزش پیرامون پرونده سرمربی سابق تیم ملی شکست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رای اولیه فیفا در دادگاه عالی ورزش پیرامون پرونده مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی شکست.

 

مطابق آخرین اخبار به دست آمده رای صادره به نصف کاهش پیدا کرده است.

 

اصلی ترین دلیل شکایت ویلموتس از فدراسیون فوتبال عدم دریافت حقوق مالی اش بود که در پرونده های مشابه نظیر استراماچونی، کالدرون و برانکو هم تکرار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بدین ترتیب با توجه به انتقاداتی که به نوع قرارداد ویلموتس مطرح شده بود، با شکسته شدن این رای مشخص می شود که دلیل اصلی محکومیت فدراسیون فوتبال در این پرونده عدم پرداخت به سرمربی سابق تیم ملی در یک بازه زمانی ۸ ماهه بوده است.

اتفاقی که با بی کفایتی فدراسیون وقت رخ داد تا ویلموتس علاوه با دریافت ۲ میلیون دلار برای کمتر از ۲۰ روز کار مفید، مدعی دریافت غرامت ۸ میلیون دلاری باشد و حالا نیز نیمی از این رقم باید به او پرداخت شود. عجبا که متولیان این فدراسیون در حال حاضر در انتخابات پیش رو مهمترین مدعی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال هستند!

انتهای پیام/

منبع: ایران ورزشی

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید مرادی در نشست خبری فدراسیون والیبال که امروز یکشنبه برگزار شد، گفت: برای انتخاب سرمربی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم و در نهایت این توفیق را به دست آوردیم که از تجربه پائز استفاده کنیم.امیدوارم تیم هم نتیجه بگیرد.

وی گفت: با تصمیم رئیس فدراسیون مسئولیت سرپرستی تیم را برعهده گرفتم، امیدوارم با همدلی بتوانیم در این شرایط سخت نتیجه خوبی کسب کنیم. کارمان سخت است اما به باور پائز این کار شدنی است.

کد خبر 6090653

دیگر خبرها

  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم
  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد