Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری عصر امروز در سی‌و‌هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: طی ۹ ماه اخیر، ۳۷۰ میلیارد تومان از بدهی شهرداری تأمین اعتبار و پرداخت شد. 

وی افزود: شهرداری اردبیل حدود ۷۰۰ میلیارد تومان معوقه از سال‌های گذشته داشت.

شهردار اردبیل تشریح کرد: از مجموع بدهی‌ها، ۱۱۰ میلیارد تومان بدهی به سازمان تامین اجتماعی، ۹۲ میلیارد تومان بدهی به بانک شهر و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پپبحران معوقات سال‌های گذشته در شهرداری تا حدودی پایان یافته و شهرداری بر انجام پروژه ‌های عمرانی سطح شهر تمرکز کرده است و تا تیر ماه ۱۴۰۱، حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه عمرانی هزینه شد.

صفری تاکید کرد: امیدواریم با کمک شورای اسلامی شهر و با تلاش سایر همکاران مابقی بدهی‌ها نیز در اسرع وقت پرداخت شود.

وی تصریح کرد: از ۷۶ میلیارد تومان باقی مانده، بدهی بیمه پیمانکاران با توافق طرفین و با شرایط تقسیط و یا واگذاری مایملک سهل‌البیع به تامین اجتماعی پرداخت می‌شود و این پیمانکاران از بابت بیمه نگران نباشند.

شهردار اردبیل گفت: مطالبات و نارضایتی پیمانکاران ارتباط مستقیم تحقق صحیح برنامه‌ها و کیفیت طرح‌ها و پروژه‌ها دارد و این مسئله برای شهرداری اردبیل حایز اهمیت است.

انتهای پیام/3727/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار اردبیل محمود صفری مطالبات پیمانکاران بدهی شهرداری اردبیل میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _چهاردهم اردیبهشت_ در نشست با در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران، اظهار کرد: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری‌های استان است.

وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده‌است، گفت: دغدغه ما مصرف بهینه تخصیص‌های مذکور و جهت‌دهی به سمت پروژه‌های عمرانی است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان لیستی از پروژه‌های عمرانی در جهت بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی اعتبارات پروژه‌ها اختصاص یابد.

کد خبر 750359

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • سود ۳.۶۰۰ میلیارد یوروی بدهی بابک زنجانی را بخشیدند؟
  • هشدار به پیمانکاران پسماند پایتخت درمورد بکارگیری کارگران زیر ۱۸ سال
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود