Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی معتقد است که استکبار صدام حسین را برای حمله به ایران تربیت و پرورش داده بود.

امیر حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ،۳۰ تیرماه در مراسم یادواره 22شهید ارتش شهرستان مهدیشهر و اولین سالگرد عروج امیر سیاوش جوادیان از فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در حسینیه المهدی مهدی شهر ،با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه ها مجهز گردیده اند اظهار کرد:نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قدرت اول منطقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا لازم است ولی کافی نیست،افزود: همه ما وظیفه داریم اهداف و راه شهدا را بشناسیم و به نسل های آینده منتقل نماییم و جوانان باید این راه را بدانند وبه آن عمل کرده و پایبند باشند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران به تشریح چگونگی جنگ هشت ساله تحمیلی اشاره کرد و افزود: در22بهمن 57انقلاب اسلامی ایران پیروز شد. و استکبار جهانی از ایران فرار کرد.

وی ادامه داد: بی شک این استکبار جهانی قصد فرار دائمی نداشت بلکه به دنبال راهکاری برای بازگشت بودند. در ابتدا اختلاف های قومی و مذهبی را کلید زدند ولی به لطف خدا موفق نشدند.

سیاری به دیگر راهکارهای بازگشت استکبارجهانی به ایران اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن بعد از اختلافات قومی و مذهی ،دست به ترور مسولین و مردم شریف ایران زد و این انقلاب تاکنون17هزار شهید ترور تقدیم کرده است.

امیر سیاری با بیان اینکه دشمنان حتی با ترور مسولین هم نتوانستند این انقلاب را نابود کنند به تحمیل جنگ برایران به عنوان آخرین حربه استکبار جهانی اشاره و تصریح کرد: دشمن به دنبال شخصی بود که انگیزه حمله به ایران را داشته باشد و او کسی نبود جز صدام حسین رییس جمهور عراق.فردی که انتقام جو بود و او را برای جمله به ایران تربیت و پرورش دادند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه به اهداف حمله صدام به ایران درجنگ هشت ساله دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شکست انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی منطقه از اهداف شوم حمله صدام به ایران اسلامی بود.

وی با بیان اینکه در سال 57 منطقه به دو قطب شرقی و غربی تقسیم شده بود،افزود : دشمنان ایران اسلامی همه تجهیزات شرقی و غربی را در اختیار صدام قرار دادند و او را تجهیز و آماده جنگ با ایران کردند و برای این جنگ برای صدام راهبرد مشخص کردند.

امیر سیاری در ادامه یادواره شهدای ارتش شهرستان مهدی شهر با بیان اینکه ما 8سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم خاطرنشان کرد: در این 8سال خون دادیم و جوان دادیم ولی شرف و ناموس ندادیم و ذره ای از خاک این میهن اسلامی از ایران جدا نشد.در حالی که 200سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هرگاه جنگی در ایران رخ می داد بخشی از این سرزمین توسط دشمنان فتح و از ایران جدا می شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه از همان روزهای اولیه پیروزی انقلاب اسلامی ایران ،کشور ما تحریم اقتصادی شد ،افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی این تحریم اقتصادی توسط دشمنان شدت بیشتری به همراه داشت .

وی خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام مقدس جمهموری اسلامی ایران امروز علاوه برجنگ اقتصادی به دنبال جنگ نرم و ناتوفرهنگی در این کشور هستند که انشالله به حمد الهی و با کمک و ایستادگی  این مردم همیشه در صحنه ،دشمنان را در جنگ اقتصادی و نرم شکست خواهند داد.

امیر سیاری با بیان اینکه امروز دشمنان ،مغز جوانان ما را هدف اصلی قرارداده اند افزود: دشمن به دنبال تغییر اعتقادات ،رفتار و فکر جوانان هست تا آن ها را به مسیری ببرد که دشمن می خواهد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه به مبانی فکری و مدیریتی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مبانی فکری و مدیریتی ما با دیگر کشورها متفاوت است و علت آن این است که ارزش های انقلابی و مردم سالاری بر زندگی مدیریتی ما حاکم است.

وی درادامه به برخی از شاخص های مدیریتی  فرماندهان نظامی اشاره و تصریح کرد:مومن بودن،اعتقاد داشتن ،داشتن روحیه شهادت طلبی و ایثار و از خود گذشتگی از مهمترین شاخص های مدیریتی فرماندهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امیر سیاری درپایان این مراسم خاظرنشان کرد: مرحوم امیرسرتیپ سیاوش جوادیان از فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران به تنهایی تمام ویژگی و شاخص های فوق راداشتند و این یکی از رموز موفقیت ایشان بود.

همچنین در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلیمن محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر با اشاره به رشادت های زنده یاد امیر سیاوش جوادیان از فرماندهان شجاع ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: امیر جوادیان در دوران زندگی خود سه جهاد علمی ،رزمی و تبیین را پشت سر گذاشتند.

وی با بیان اینکه رهبری نظام فرمودند،جهاد یک قله است و رسیدن به این قله آرزوی همه ما می باشد افزود:دامنه این قله داشتن اخلاص می باشد که شهدای ما از این دامنه اخلاص که همون توجه به خدا بود ،گذشتند و به خدا رسیدند./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی امیر سیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور

مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایسنا، مجتبی امانی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل ماموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت‌ علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

 امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های  لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به  تسریع در  این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد:به نظر می رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم