Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا نادر عمیدزاده پنجشنبه در نشست شورای اشتغال شهرستان در فرمانداری خرمشهر اظهار داشت: در چهار ماهه نخست امسال با تلاش دستگاههای اجرایی و محقق شدن سهمیه شهرستان خرمشهر رتبه دوم ایجاد اشتغال استان را به خود اختصاص داد.

وی افزود: سامانه رصد تنها مرجع قانونی برای راستی آزمایی اشتغال ایجاد شده و همه اطلاعات شاغلان در این سامانه توسط دستگاه‌های اجرایی که متعهد تحقق اشتغال شده‌اند به ثبت رسیده و در این خصوص باید کارگروهی تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ویژه خرمشهر گفت: سامانه رصد مخصوص ثبت تعهدات ایجاد فرصت های شغلی ادارات و میزان اجرایی شدن و عمل به این تعهدات می‌باشد بنابر این باید به صورت روزانه فرصت‌های شغلی رصد شوند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین سیاست دولت سیزدهم ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری است، گفت: اشتغال پایدار مهم‌ترین هدف شورای اشتغال است.
وی افزود: با عنایت به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، مهمترین هدف کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تحقق اشتغال پایدار است.
فرماندار ویژه خرمشهر بیان کرد: دستگاههای اجرایی شهرستان و بخش خصوصی در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی و بانک‌ها در جهت پرداخت به موقع تسهیلات تلاش کنند تا اشتغال در شهرستان سرعت بیشتری بگیرد.
وی از برگزاری جلسه شورای اشتغال استان در هفته آینده خبر داد و افزود: شورای اشتغال استان در خرمشهر برگزار خواهد شد و دستگاه‌های اجرایی که در سال ۱۴۰۰ به تعهدات خود عمل کرده اند باید گزارشی از عملکرد خود را در زمینه اشتغال ایجاد شده ارائه نمایند.
عمیدزاده کرد: مدیران دستگاه‌ها و نهادها در ۲ حوزه ایجاد اشتغال و کسب و کار مرزنشینان باید پیشنهادات وبرنامه‌های خود را با ادارات کل استان هماهنگ نمایند.
فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر با بیان اینکه تعهدات دستگاه‌ها قابل رصد است، ادامه داد: از هر دستگاهی ۲ یا سه نفر به عنوان رندوم انتخاب می‌شود و اداره تعاون  کار و رفاه اجتماعی به اتفاق معاون برنامه ریزی و بازرسی فرمانداری رصد نمایند تا صحت و سقم آن مشخص شود.
وی در ادامه به اشتغال مرزنشینان و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بنیاد برکت به متقاضیان در روستاها اشاره کرد و افزود: تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی و توسعه نخیلات در روستاها به عنوان ضرورت مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها خرمشهر اشتغال زایی اشتغال پایدار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر اشتغال زایی اشتغال پایدار خرمشهر اشتغال زایی اشتغال پایدار اشتغال پایدار ایجاد اشتغال شورای اشتغال دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول

 عبدالرسول پورعباس، امروز در حاشیه مراسم نکوداشت استاد نمونه کشوری در جمع  خبرنگاران در مورد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در اردیبهشت گفت: کنکور ۱۴۰۳ ماه یکی از ایمن ترین آزمون های سراسری بود و با صحت کامل برگزار شد واقعا مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه های زیرزمینی را که داوطلبان را اغفال می کنند نخوردند. 

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند  دستگاه‌های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند و در لحظه شناسایی شدند. 

پورعباس گقت: این دستگاه‌ها در حد دستگاه‌های جاسوسی و پیچیده بود‌‌ ولی تلاش‌های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست. این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل داده شدند. 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به اینکه این داوطلبان از کدام شهرستان‌ها یا استان ها بودند یا جنسیت داوطلبان متقلب چه بوده، گفت: این افراد به هیات‌های بدوی و هیات های تجدید نظر  ارجاع می‌شوند و  معمولا برای این داوطلبان محرومیت کمتر از ۵ سال نداریم. 

وی گفت: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای شهرستان‌ها دوباره برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاههای الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی