Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به کرمانشاه، «احمد وحیدی» وزیر کشور به همراه «نادر نوروزی» شهردار کرمانشاه، «منوچهر فخری» معاون عمرانی استانداری کرمانشاه و با همراهی جمعی از مدیران استانی از مناطق حاشیه‌ای شهر کرمانشاه بازدید کردند.

وحیدی با ابراز نارضایتی از وضعیت موجود، خطاب به مسوولان شهری تاکید کرد در ۲ ماه آینده بار دیگر به این منطقه باز خواهد گشت و باید بازسازی اساسی در زیرساخت‌ها و بهسازی معابر مرادآباد صورت گرفته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه ای که با حضور گروه‌های جهادی مستقر در محلات حاشیه‌ای، شهردار کرمانشاه،«دامون مومنی» شهردار منطقه هشت و «شهرام عارف‌کیا» شهردار منطقه سه برگزار شد، مقرر شد که طی یک ماه مناطق حاشیه ای کرمانشاه ساماندهی شود.

شهردار کرمانشاه در این جلسه اظهار کرد: محلات مرادآباد که در حاشیه شهر قرار دارند و در سال ۹۹ به طرح تفضیلی شهر کرمانشاه اضافه شده است و روستای «ملا حسینی» که در انتهای خیابان جعفر آباد قرار دارد با هماهنگی فرماندار کرمانشاه طرح ساماندهی و آسفالت آن در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: در محله «آقاجان» نیز با مساعدت دادستان کرمانشاه قرار است که چندین زمین بازی برای گذران اوقات فراغت کودکان ساخته شود.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: در محله آقاجان چندین ساختمان مخروبه قرار دارد که با هماهنگی دادستان کرمانشاه قرار است که کاملا تخریب و خاکبرداری شود.

عملیات ساماندهی (رفت و روب، خاکبرداری، رنگ آمیزی و آسفالت) مناطق حاشیه شهر کرمانشاه (آقاجان، مرادآباد و ملا حسینی) با همکاری و تلاش شهرداری های مناطق هشت و سه آغاز شده و در مدت یک ماه به صورت کامل ساماندهی می شود.

کلانشهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده و توسط هشت منطقه شهرداری اداره می‌شود.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه احمد وحیدی آسفالت شهرداری کرمانشاه سکونتگاه غیررسمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه احمد وحیدی آسفالت استانداری کرمانشاه احمد وحیدی آسفالت شهرداری کرمانشاه سکونتگاه غیررسمی شهردار کرمانشاه شهر کرمانشاه مناطق حاشیه حاشیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم

شهردار رباط کریم گفت: ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است که در فضایی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، حمیدرضا اللهیاری ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ایستگاه مترو رباط کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مکان‌یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران و توسط شهرداری تهران تعیین شده و شهرداری رباط کریم بر اساس توافقات صورت گرفته آن را اجرا خواهد کرد.

 وی افزود: در شروع به کار به عنوان شهردار رباط کریم به مردم قول هایی دادم که بخشی از آنها عملی شده و امروز با افتخار شاهد تحقق وعده ساخت ایستگاه مترو هستیم. 

شهردار رباط کریم در ادامه به مصوبات سفر ریاست جمهوری به رباط کریم اشاره کرد و گفت: مصوب شده بود که این ایستگاه توسط شهرداری تهران ساخته شود اما به دلایلی امکان پذیر نبود و ما تصمیم گرفتیم این کار را برای مردم رباط کریم به سرانجام برسانیم.

رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد

اللهیاری در پایان با بیان اینکه ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است، خاطرنشان کرد: این ایستگاه در فضایی به مساحت 2700 متر مربع ساخته می‌شود که طول سکوی ایستگاه 145 متر در دو طرف خواهد بود و هر طرف 7 متر عرض خواهد داشت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • ساماندهی اتباع مجاز در کرمانشاه
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • اتباع مجاز در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند
  • تمام اتباع مجاز ساماندهی می‌شوند 
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد