Web Analytics Made Easy - Statcounter

" علی رسولیان" عصر پنجشنبه در محل میز ارتباطات مردمی در اداره کل صنعت معدن و تجارت استان مرکزی در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: ایجاد یکی از شهرکهای صنعتی بزرگ کشور در نزدیکی بزرگراه غدیر استان هدفگذاری شده و مجوزهای لازم نیز در این راستا اخذ شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به سفر رئیس جمهور، ما به عنوان نماینده وزیر صمت در استان در راستای پاسخگویی به نیازها و مطالبات مردم و فعالان اقتصادی و روسای تشکل ها حضور یافتیم که پاسخگوی شمار بالایی از فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع استان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تام الاختیار وزیر صمت در سفر رییس جمهور به استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به صنعتی بودن استان، تقاضا برای ایجاد سرمایه گذاری، مناسب است که در این راستا مباحث تامین مالی در بازسازی و نوسازی همچنین تامین ماشین آلات از موضوعات مهم مورد درخواست این جامعه هدف بود.

رسولیان گفت: برخی مباحث از جمله حقوق گمرکی مربوط به سطح ملی بود که امید است کاهش این مهم در برخی موارد وارداتی در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

اسماعیلیان اضافه کرد: تامین زیرساخت آب و برق و گاز برای استقرار صنایع، مباحث مربوط به معدن و صنایع معدنی از دیگر مباحث مطرح شده بود که بسیاری از مباحث تعیین تکلیف شد و بخشی باید در ستاد تسهیل کارگروه های مرتبط مورد بررسی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: پرداخت تسهیلات برای واحدهای صنعتی، تامین برق به عنوان یک موضوع مهم برای شهرک ها و نواحی صنعتی و ایجاد پست های برق بین وزارت صمت و نیرو و دولت، اختصاص یا تامین آب مورد نیاز صنعت از طریق انتقال بخشی از پساب اراک برای صنعت، ایجاد تصفیه خانه در برخی شهرک ها و تامین زیرساخت های صنعت از مواردی بود که در این سفر تامین اعتبار شد و امید است این سفر بتواند در تامین تسهیلات و زیرساخت ها و رفع مشکلات مردم مثمرثمر باشد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خاطرنشان کرد: بر اساس آمار، اقدامات وزارت صمت و مبادلات و همکاری ها به شدت با کشورهای همسایه افزایش داشته و یک دیپلماسی جدید با کشورهای همسایه شکل گرفته است، روز گذشته در ملاقات اردوغان با رئیس جمهور نیز تفاهمات خوبی منعقد شد.

اسماعیلیان بیان کرد: رفع موانع تولید دراولویت اقدامات دولت سیزدهم است و سال گذشته و چندماهه امسال آمار مبادلات تجاری افزایش قابل توجهی داشته و سازمان توسعه و تجارت نیز در این راستا نشست های زیادی برگزار و این مهم مدنظر ویژه است.

برچسب‌ها واحد تولیدی اراک ایرنا افتتاح طرح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی اراک ایرنا واحد تولیدی اراک ایرنا افتتاح طرح شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   به گزارش مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۴۰۰ داروی مورد نیاز بازنشستگان از شمول بیمه خارج شده‌اند دستمزد سال 1403 چقدر از تورم عقب می‌ماند؟ دبیرکل خانه کارگر: پرونده دستمزد امسال کارگران هنوز بسته نشده/ حق مسکن و بن کارگری می تواند افزایش یابد!

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد