Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد دانشور رئیس اداره ورزش  وجوانان شهرستان بردسکن اظهار کرد: یازدهمین دور از مسابقات ورزش های پهلوانی با حضوربیش از 485 ورزشکار از 23 استان و در حضور بیش از 5هزار نفر علاقمند به ورزش زورخانه ای با شرکت پهلوان نامی کشور پهلوان طالقانی در بردسکن برگزار شد.

وی با بیان اینکه یازدهمین دوره مسابقات ورزش های پهلوانی امسال در بردسکن  در حالی برگزار می شود، که در دو سال گذشته به جهت بیماری کرونا این مسابقات برگزار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش  وجوانان شهرستان بردسکن هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ پهلوانی دانست و افزود: شهرستان بردسکن یکی از قطب‌های ورزش زورخانه ای و پهلوانی در کشور است.

انتهای پیام/ 70050

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش زورخانه ای ورزش پهلوانی بردسکن مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، هاشم زهی فرماندار قصرقند گفت: این بازی‌ها با همکاری استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری قصرقند با هدف ایجاد شور و نشاط در بین مناطق سیل زده این شهرستان برگزار می‌شود.
دهمرده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: شهرستان قصرقند در برگزاری بازی‌های بومی و محلی زبانزد است و این جشنواره در احیا این بازی‌ها نقش مهمی دارد.
در پایان این جشنواره از نفرات برتر در رشته‌های مختلف تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور