Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین دراگان اسکوچیچ در تازه‌ترین اظهار نظرش که صبح امروز جمعه رقم خورد در مورد شرایطی که تیم ملی در مسابقات بحرین داشت گفت: باید اعتراف کنم که واقعاً شرایط سختی بود چون اجازه نداشتیم یک امتیاز از دست بدهیم. این که تمرکزمان را حفظ کنیم کار سختی بود و باید با شرایط ویژه ای دست و پنجه نرم می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد برگزاری اردوی پیش روی تیم ملی و برگزاری دیدار تدارکاتی با اروگوئه گفت: باید بدانید که من سه ماه پیش برنامه‌ای را به فدراسیون داده بودم و خواسته بودم که بهترین تیم‌ها را برای بازی تدارکاتی در نظر بگیرند. تیم‌هایی که شرایط حریفان ما در جام جهانی را داشته باشند. من هم نمی‌خواهم الان به شایعات دامن بزنم. به من گفته اند که بازی با اروگوئه قطعی شده است.

وی ادامه داد: آن چیزی که برای ما مهم است این که بتوانیم بازیکنانمان را در بهترین شرایط داشته باشیم و بتوانیم با آمادگی کامل به قطر برویم. من تیمی را پیشهاد نداده ام. در جایگاه سرمربی من نباید تیمی را پیشنهاد بدهم. به همین خاطر این انتخاب را به دست فدراسیون سپردم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا شما صبحانه را برای بازیکنان اختیاری کرده بودید گفت: اگر فقط مشکل صبحانه بوده نشان می‌دهد بقیه موارد درست انجام شده است. ما توانستیم سریع‌تری صعود را به جام جهانی رقم بزنیم حالا چرا فقط به صبحانه می‌پردازند! این موضوعات بهانه است.

اسکوچیچ ادامه داد: قطعاً بازیکنان در مورد مسائلی مثل صبحانه تصمیم گیر نیستند و فقط باید به بازی کردن فکر کنند. درخواستی که از بازیکنان هست این است که بهترین عملکردشان را در تمرین و بازی نشان دهند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد حریفان جام جهانی هم گفت: حریف اول ما انگلیس است که همه چیزش مشخص است. باید با ایمان و انگیزه بالا قدم در میدان بگذاریم تا این فاصله‌ها را پر کنیم. ولز هم شباهات زیادی دارد به انگلیس از نظر بازیکن و سبک بازی. این دو تیم خیلی خوب هستند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم که ذهنیت در مورد آمریکا این است که آنها تیم سابق هستند اما این تیم هم تغییرات زیادی داشته است. ما باید برای سه بازی مهم و سخت آماده شویم.

اسکوچیچ در مورد نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: صحبت‌هایی در مورد اردوی قبلی مطرح می‌شود که یک استثنا بود. به خاطر برخی مشکلات مجبور بودم تعداد زیادی را دعوت کنم اما در اردوی بعدی تعداد استاندارد خواهد بود. اول اردو تعدادی از بازیکنان داخلی را دعوت خواهیم کرد برای پیش اردو. از این نظر شاید تعداد بازیکنان بیشتر از حالت استاندارد خواهد بود.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان جدیدی را به تیم ملی دعوت خواهید کرد گفت: باید بازیکنان تیم‌های مختلف را ببینم. سفری به ترکیه خواهم داشت تا تیم‌هایی که آنجا بازی دارند را تماشا کنم. همیشه سعی کرده ام بهترین بازیکنان که آماده هستند را به اردو دعوت کنم.

کد خبر 692221 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم دراگان اسکوچیچ - تیم ملی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم دراگان اسکوچیچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)

ایسنا/آذربایجان شرقی دیدار تراکتور و ذوب آهن با حواشی همراه بود.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم تراکتور و ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر یک تی‌تی‌ها در ضربات پنالتی به اتمام رسید و قرمزپوشان به جمع ۸ تیم پایانی راه پیدا کردند.

این بازی با حواشی همراه بود که در ادامه می‌خوانید:

*قبل از شروع بازی هواداران به دلیل نتایج ضعیف تراکتور علیه بازیکنان شعار سر دادند.

*در خلال بازی از سمت سکو ها شعار علیه مالک و مدیریت باشگاه تراکتور به گوش می‌رسید.

*مصدومیت متوالی بازیکنان ذوب آهن اعتراض هواداران تراکتور را همراه داشت.

*چند تن از هواداران تراکتور به دلیل هیجان ناشی از بازی بی هوش شدند و سپس به صورت سرپایی مداوا انجام شد.

*در شرایطی که قبل از بازی هواداران تراکتور علیه بازیکنان شعار سر دادند غلبه بر ذوب‌آهن باعث شد تا پرشورها استقبال خوبی از بازیکنان داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان