Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نصیرایی در دیدار با رئیس اداره بهزیستی شهرستان طبس به مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: کمک به رفع مشکلات بهزیستی و به ویژه نگاه مخصوص به نیاز‌های جامعه معلولان بر عهده همه دستگاه‌های اجرایی است و نباید محدود به یک اداره شود و مهمتر اینکه باید از ظرفیت خیرین استفاده کرد.

حسینی رئیس اداره بهزیستی شهرستان طبس در این جلسه گفت: گستردگی خدمات باعث چالش‌هایی برای این مجموعه می‌شود و خدمات بهزیستی در بیشتر موارد آحاد جامعه را در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فقدان متخصص اعصاب و روان در بیمارستان طبس را دلیل بروز مشکلاتی برای بیماران تحت پوشش بهزیستی در شهرستان دانست و گفت: در حال حاضر ۱۸ انجمن بخش خصوصی در شهرستان طبس به ارائه خدمات پرداخته‌اند که بازوی ارزشمندی برای اداره بهزیستی در شهرستان طبس محسوب می‌شوند.

حسینی گفت: پیگیری احداث کمپ ترک اعتیاد به عنوان یک الزام در شهرستان طبس مورد نظر است که می‌طلبد سایر دستگاه‌ها با متولی این اقدام همراهی داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس بهزیستی شهرستان طبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  خدابنده لو گفت: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو و پرداخت کمک‌های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌هاست.

وی افزود: از مجموع خانواده‌های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل بهزیستی استان ادامه داد: به منظور کاهش فشار‌های ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده‌های نیازمند دارای فرزندان چند قلو تا پایان ۶ سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایر خدمات حمایتی ارائه می‌شود که اجرای آن طبق بخشنامه‌های مربوطه است.

خدابنده لو گفت: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان هستند و خدمات متعددی به آنها ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی