Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مولود مظفری» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در حال حاضر اداره بهزیستی با سه مرکز غیردولتی مثبت زندگی در شهرهای روانسر و شاهو و روستای نهرابی به صورت مستمر در چهار حوزه توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری و مشارکت‌های مردمی خدمات رسانی می کند.

وی تصریح کرد: پرداخت حق پرستاری بیماران ضایعه نخاعی و حق پرستاری و مددکاری افراد دارای معلولیت خیلی شدید جسمی حرکتی به تعداد ۵۵ نفر و به میزان ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و پرداخت مستمری به خانواده های دارای فرزندان سه قلو و دو قلو به میزان حدود چهار میلیارد ریال بخشی دیگری از خدماتی است که انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره بهزیستی شهرستان روانسر ادامه داد: از محل اعتبارات تبصره ۱۸ و تبصره ۱۶ و با هدف اشتغال مددجو در زمینه‌های مختلف و برای توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف، ۱۶ میلیارد ریال تسهیلات برای ۲۰۰ نفر از مددجویان متقاضی اشتغال این نهاد در روانسر پرداخت شده است.

مظفری اظهار داشت: برای ساخت ۱۰ واحد مسکونی مددجویان فاقد مسکن این شهرستان در یک سال گذشته قریب به ۶۳ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض در یک سال گذشته پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۳۸ خانواده زیر پوشش با معرفی از سوی بهزیستی از معافیت دریافت انشعابات بهره مند شده اند، گفت: علاوه بر این موارد، به صورت مستمر خدماتی از جمله کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تا مقطع دکترا ، کمک هزینه آموزش در مراکز فنی و حرفه ای ، اعطای سرمایه کار ، کمک هزینه تعمیر،ساخت و خرید مسکن ، پرداخت هزینه درمان معلولین و تهیه وسایل توانبخشی ویلچر، سمعک و باتری سمعک،عصا و ارائه شده است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان بهزیستی روانسر مستمری مددجویان کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بهزیستی روانسر مستمری مددجویان سازمان بهزیستی روانسر مستمری مددجویان کرمانشاه میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات

به گزارش صدای ایران از ایرنا،روح اله خدابنده لو روز جمعه افزود: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می‌توانند از مشوق‌های بیمه‌ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند