Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این مراسم در سخنانی ضمن تشکر از حمایت‌ها و زحمات خیرین سلامت شهرستان مریوان که در ساخت و تجهیز آی سی یو جدید بیمارستان فجر نقش داشته اند گفت: امیدواریم این اقدام خیرخواهانه و برکات آن برای خود و خانواده خیرین سلامت باقیات الصالحات باشد.

دکتر عبدالملکی گفت: بخش آی سی یو جدید این مرکز در فضایی به وسعت ۲۳۰ متر مربع و هزینه ۴۰ میلیارد ریال اعتبار از طرف خیرین سلامت شهرستان مریوان و مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه جهت تجهیز و بهره برداری آن افتتاح شد ‌‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او می گوید: ظرفیت تخت‌های بستری این بخش پس از ساخت و تجهیز از ۴ تخت به ۹ تخت استاندارد و مجهز به تجهیزات پیشرفته پزشکی افزایش یافته است و امید است منشاء خیر و ارائه خدمات شایسته‌تر به مردم شریف شهرستان مریوان باشد.

فرماندار و نماینده مردم شریف شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش شبانه روزی مسئولین و کادر بهداشت و درمان شهرستان مریوان، همکاری‌های خیرین حوزه سلامت را خدمتی ماندگار و ارزشمند و موجب دلگرمی و امید عنوان و اظهار امیدواری کردند با حمایت‌های امید بخش آنان شاهد توسعه و رفع کمبود‌ها و نیاز‌های شهرستان باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از خانواده‌های خیرین سلامت شهرستان مریوان قدردانی به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح تجهیز بیمارستان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است