Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی نصیری در مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه دو شیراز گفت: با قرار گرفتن در مسیر ولایت پذیری توفیقاتی را درمسیر خدمت به مردم کسب می‌کنیم.

او گفت: با گذشت یکسال ازعمر شورای ششم، مدیریت شهری با برنامه ریزی منسجم نسبت به احصای نیاز‌های واقعی مردم گام برداشته و پروژه‌های متعددی در سطح منطقه تعریف کرده که شماری از آن‌ها در آستانه افتتاح و بهره برداری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری به افتتاح چند پروژه شاخص در سطح این منطقه طی چهار ماه آینده اشاره و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها شاهد ایجاد ارزش افزوده در مناطق کم برخوردار هستیم و به موازات آن با پاسخگویی به نیاز‌های مردمی، شاهد رشد رضایتمندی خواهیم بود.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به این موضوع که ظرفیت و توانمندی‌های منطقه دو می‌تواند زمینه ساز توسعه در مناطق دیگرهم شود، گفت: با برقراری ارتباط‌های مردمی و مشارکت شهروندان نیاز‌های شهری شناسایی شده و در راستای رفع آن‌ها برنامه ریزی می‌کنیم.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز با آرزوی موفقیت برای تولایی شیرازی، شهردار جدید منطقه دو گفت: باید مسیر را برای پرورش مدیران جوان و توانمند در شهرداری شیراز فراهم نمایم. برنامه‌های شهردار جدید منطقه دو نشان از توان برنامه ریزی و برنامه محور بودن وی دارد.

قائم مقام شهردار شیراز گفت: در حدود ۸۵ درصد منطقه را محور‌های کم برخوردار تشکیل می‌دهند که بیش از ۱۵ درصد از این منطقه پهناور قابلیت کسب درآمد و اجرای پروژه‌های بزرگ را دارد.

آرش فرج زاده گفت: تعداد قابل توجهی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری با بخش خصوصی در منطقه دو قرار دارد که این موضوع نشان از ظرفیت بالای منطقه در این بخش خواهد داشت.

سرپرست اداره کل حراست شهرداری شیراز هم در این مراسم گفت: شهرداری شیراز به سمت و سویی پیش می‌رود که از ظرفیت جوانان گام دوم انقلاب برخوردار شده و آن‌ها را با رویکردی جهادی به میدان عمل دعوت می‌کند.

او گفت: با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره) که می‌فرمایند «جوانان محکم بایستند و با انگیزه وارد عرصه مدیریتی شوند و آینده این کشور به دست جوانان است» خطاب به شهردار جدید منطقه دو گفت: جلب رضایت مندی مردم با برنامه ریزی مدون و توجه به مبانی محرومیت زدایی باید در سر لوحه کار قرار گیرد.

غلامرضا شهریاری، شهردار پیشین منطقه دو در این مراسم با بیان اینکه بهترین سرمایه در شهرداری سرمایه انسانی است، تصریح کرد: مدیران ارشد در راستای تعالی نیرو‌های انسانی با آموزش‌های مدون گام برداشته تا شاهد خدمترسانی مطلوب به شهروندان باشیم.

او، که سکان هدایت منطقه ۳ را بدست گرفته در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از همراهی‌های شورای اسلامی شهر شیراز و به ویژه دکتر نصیری در این منطقه گفت: مدت زمان خدمتگزاری در این منطقه با حمایت‌های بی دریغ شهردار کلان شهر شیراز و ناظر شورا سپری شد.

شهریاری با اشاره به این موضوع که احداث پروژه‌ها براساس نیاز‌های شهر و شهروندان در مسیر عمران و آبادانی قرار گرفتند، گفت: تعامل سازنده با معتمدین و یاوران شورا و تبدیل آن به الگویی برای مناطق و سازمان‌های تابعه شورا و شهرداری شیراز یکی از دستاورد‌های منطقه دو در این مدت بوده است.

او در ادامه تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مطالبات شهروندان را زمینه ساز موفقیت ارزیابی کرد و افزود: به موازات خدمت رسانی در حوزه عمرانی، همه کارکنان شهرداری باید گوش شنوایی برای درخواست‌ها و گلایه‌های مردمی داشته باشند.

محمد تولایی شیرازی، سرپرست شهرداری منطقه دو ضمن قدردانی و سپاس از زحمات شهردار سابق این منطقه گفت: خدمتگزاری مردم سعادت بزرگی است و موارد مهمی نظیر قانونمداری، جلب رضایتمندی شهروندان، امانتداری و مهمتر از همه حضور بی واسطه در میان همه اقشار مردم در اولویت قرار خواهد گرفت.

اودر ادامه به موارد مهمی نظیر رویکرد عدالت محوری با هدف ساماندهی محلات کمتر برخوردار اشاره کرد و گفت: در پرتو هم افزایی و تعامل با دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف می‌توان رسالت خدمتگزاری به جامعه را به شکل موثرتری به پیش برد.

سرپرست شهرداری منطقه دو شیراز از تکریم شهروندان به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری یاد کرد و افزود: اجرای پروژه‌های جدید را با رویکرد شهروند محوری، ارایه خدمت در قلب محلات و ساماندهی مناطق کم برخوردار پیگیری می‌شود و از همه ظرفیت‌ها در این راستا بهره خواهیم برد.

تولایی شیراز از حضور سرمایه گزاران در منطقه دو شهرداری شیراز استقبال کرد و گفت: تعریف پروژه‌های سرمایه گذاری با ارایه تسهیلات قانونی و توجیه اقتصادی برای سرمایه گذاران در اولویت قرار می‌گیرد.

در پایان مراسم از زحمات غلامرضا شهریاری، شهردار پیشین منطقه دو قدردانی و محمد تولایی شیرازی به عنوان سرپرست شهرداری منطقه دو معارفه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شیراز شهرداری شیراز برنامه ریزی شهر شیراز پروژه ها منطقه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است

به نقل از شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه مونوریل و ایستگاه مطهری متروی قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: حضور به همراه استاندار محترم در این پروژه نشان دهنده عزم شهرداری قم برای رفع مشکلات است.

وی افزود: شهرداری قم به وظایف خود در عمل به مصوبات سفر ریاست جمهور در پروژه مونوریل عمل کرده است.

شهردار قم با اشاره به اینکه اختلافی میان شهرداری و دولت در موضوع مونوریل وجود ندارد اضافه کرد: مباحثی که تا امروز مطرح بوده اختلاف نیست بلکه نگرانی‌های فنی و اقتصادی است که باید برطرف شود.

سقائیان نژاد با اشاره به اینکه بحث‌ها راجع مونوریل تماماً فنی است و سمت و سوی دیگری ندارد گفت: ما می‌خواهیم یک کار با صرفه و صلاح برای مردم قم انجام دهیم.

وی افزود: در جلسه‌ای که در دفتر معاونت اجرای ریاست جمهور برگزار شد، موانع اجرای مونوریل دسته بندی شد و برای رفع این موانع برنامه‌ریزی صورت گرفت.

شهردار قم با اشاره به تصمیمات مشترک دولت و مدیریت شهری برای منوریل اضافه کرد: در فاز نخست، ۴.۷ پروژه مونوریل به بهره برداری خواهد رسید و در فاز دوم ۶.۸ این پروژه به اتمام می‌رسد.

سقائیان نژاد معتقد است که ادامه این پروژه پس از ۶.۸ کیلومتر یعنی از پارک سوار شمالی تا مصلی نیازمند اقدامات کارشناسی و مطالعاتی برای یک تصمیم به صرفه است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با اجرای مونوریل، خط B متروی قم حذف خواهد شد گفت: به هیچ وجه نمی‌خواهیم یک پروژه راه بیفتد و یک پروژه تعطیل شود.

شهردار قم اظهار کرد: خط A و B مترو جز لاینفک حمل و نقل ریلی در شهر قم است که در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر قم نیز به آنها تاکید شده و قطعاً استاندار محترم برای حفظ این خط همراه مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است