Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در بازدید از پروژه در حال اجرای خط انتقال ریمدان گفت: آب شرب پایدار ۳۰۰۰ نفر از جمعیت روستایی شهرستان دشتیاری ظرف ۴۵ روز آینده تأمین می‌شود.

به گزارش ایسنا، "علیرضا قاسمی" در جریان بازدید از روند پیشرفت پروژه خط انتقال ریمدان با اعلام این خبر افزود: این طرح به طول ۱۰ کیلومتر با لوله سایز ۴۰۰ پلی‌اتیلن در قالب طرح جهاد آبرسانی وزارت نیرو در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۵ روستای منطقه ریمدان و پایانه مرزی به سد زیردان متصل خواهد شد افزود: پیش‌بینی می‌شود این طرح، حداکثر ظرف ۴۵ روز آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

قاسمی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب علاوه بر این پروژه، در قالب طرح جهاد آبرسانی خطوط انتقال فرعی و شبکه‌های توزیع تعدادی از روستاهای بخش مرکزی از جمله وشنام‌ها، کمبل‌سلیمان و تیس‌کوپان را آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: در بعضی روستاها به ویژه در حوزه تیس‌کوپان‌ها شبکه‌های توزیع تکمیل شده و در مجموع ۲۰۰ کیلومتر در قالب طرح جهاد آبرسانی در بخش مرکزی شهرستان چابهار لوله‌گذاری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با اجرای طرح جهاد آبرسانی و خط انتقال لاتیدان، لوله‌گذاری در روستاهای بخش مرکزی صورت می‌گیرد تا همزمان به سد زیردان متصل شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی طرح جهاد آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی

جمشید درستکار مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت‌گاز آذربایجان‌غربی گفت: قرار است امسال ۲۳۷ روستای استان از نعمت‌گازطبیعی بهره‌مند شوند که در صورت تحقق این موضوع، تقریبا روستا‌های بالای ۲۰ خانوار قابل گازرسانی را در شرف اتمام خواهیم داشت.

وی افزود: روند گازرسانی در آذربایجان‌غربی تداوم دارد چنان که در حال حاضر، ۱۱۷ طرح به طول ۱۴۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری در مرحله اجرا است.

درستکار با اشاره به طرح گازرسانی شهری، روستایی و صنایع در استان، افزود: پارسال ۳ طرح شهری، ۲۴۳ طرح روستایی و ۶۲ طرح صنایع به اتمام رسیده و مشعل‌گاز در آنها روشن شده است.

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت‌گاز آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مجموع طول شبکه این طرح‌ها ۱۳۱۴ کیلومتر بود که با صرف اعتباری بیش از هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان به سرانجام رسیده تا ۱۹ هزار و ۵۰۰ خانوار در آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی بهره‌مند شود.

پارسال ۵۷ مورد ایستگاه در سطح استان نصب شد و مجموع ایستگاه‌های موجود آذربایجان‌غربی به هزار و ۱۲۹ عدد برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی