Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور از امامزاده سهل‌ابن علی (ع) آستانه بازدید کرد.به گزارش خبرگزاری فارس از شازند، احمد وحیدی ظهر امروز در حاشیه سفر به شهرستان شازندز امامزاده سهل‌ابن علی (ع) آستانه بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۱ هزار میلیارد تومان برای کمک به پروژه‌های مختلف و ۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سفر هیات دولت به استان مرکزی اختصاص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور افزود: از این میزان سهم شهرستان شازند برای اجرای پروژه‌های اختصاصی  بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار خواهد بود.

 وحیدی بیان کرد: یکی از مطالبات مردم این شهرستان بحث بیمارستان است که این مهم نیز جز مصویات سفر است.

به گزارش فارس شرکت در شورای اداری، دیدار با اقشار مختلف مردم، ملاقات چهره به چهره، بازدید از پروژه خیرساز، بازدید از پروژه پرورش ماهی، بازدید از بلوک زایمان بیمارستان تامین اجتماعی، بازدید از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شمال جنوب، بازدید از طرح ملی مسکن، بازدید از خوراک ماهی و پالایشگاه شازند از برنامه‌های وزیر کشور در سفر به شهرستان شازند است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر کشور وحید احمدی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

عباس علی‌آبادی، وزیر صمت امروز در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار کرد: هدف گذاری نخست توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالاها را بفروشیم

وزیر صمت افزود: بر همین اساس نیز با این شعار، با کشورهای دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم، از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی