Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته بود که اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارشی از وقوع یک فقره درگیری و ضرب و شتم دریافت کرد.

بلافاصله با حضور مأموران گشت پلیس در محل وقوع حادثه در شهرک بعثت، حوالی محله خزانه مشخص شد دو سرنشین یک خودروی تیبا فردی را مورد حمله و ضرب و شتم قرار داده اند.

بررسی مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه در صحنه جرم، حکایت از آن داشت که مردی حدوداً ۲۵ ساله در حالی‌که دست و صورت وی با طناب کشی بسته شده بود، از ناحیه سر و صورت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و ضاربان نیز از محل جرم گریخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور عوامل اورژانس در صحنه جرم و تأیید مرگ مقتول به‌دلیل جراحات وارده به سر و صورت، تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ همراه با اکیپ تشخیص هویت و بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حضور پیدا کردند و اقدامات اولیه انجام شد.

در ادامه؛ با صدور دستور قضائی جسد مقتول برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات پلیسی تحت نظر بازپرس ویژه قتل برای رازگشایی از معمای این قتل آغاز شد.

کد خبر 5544251 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: قتل قاتل اداره دهم شهرداری تهران شورای شهر تهران حج تمتع آلودگی هوا عید غدیر 1401 مهمونی 10 کیلومتری عید غدیر خم میراث فرهنگی شورای شهر بهزیستی پلیس راهور ترافیک علیرضا زاکانی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، جوان باغیرت کاشمری در جریان درگیری و دفاع از سه دختر نوجوان در برابر مزاحمت دو راکب یک موتور سیکلت، مجروح شد.

ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود. این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری ها حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود.

متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

فیلم این درگیری را در ادامه ببینید.

کد خبر 847503 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهید اوباشگری اراذل و اوباش زنان

دیگر خبرها

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • تعرفه شستشوی نما ساختمان ۱۴۰۳
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند