Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: برای حل مشکل ثبت نام کنندگان تیبا تا قرعه کشی اردیبهشت، اقدامات اصلاحی فنی و ایمنی ساز تدوین شده و خودروساز، ملزم به خدمات پس از فروش ویژه و رایگان به این مشتریان شده است.

به گزارش ایران اکونومیست براساس اعلام مدیر روابط عمومی سازمان ملی استاندارد، شرکت خودروسازی سایپا ملزم به ارائه خدمات پس از فروش ویژه و رایگان به مشتریان تیبا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مصطفی آجرلو مدیر روابط عمومی سازمان ملی استاندارد در توئیتی در فضای مجازی اعلام کرد: برای حل مشکل ثبت نام کنندگان تیبا تا قرعه کشی اردیبهشت، اقدامات اصلاحی فنی و ایمنی ساز از سوی دفتر صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران تدوین شده که توسط سایپا و زیر نظر شرکت بازرسی در حال انجام است و خودروساز، ملزم به خدمات پس از فروش ویژه و رایگان به این مشتریان شده است. 

‌به گزارش  فارس، در اوایل خرداد‌ امسال خودروهای سمند، تیبا و تیبا 2 به دلیل عیوب پرتکرار ایمنی عملکرد، از سوی دفتر تخصصی صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران از فهرست تمدید اعتبار حذف شد و اخیرا نیز در جلسه مشترک سازمان ملی استاندارد با وزیر صمت ضمن اعلام خروج تیبا، سمند و 405 از چرخه تولید، عنوان شد که خودرو ساینا نیز از چرخه تولید خارج می‌شود. 

 امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت، نیز در این‌باره گفت که برخی از ایرادات سمند و تیبا در سیستم انتقال قدرت، سیستم موتور، در بدنه، رنگ خودرو، سیستم فرمان و چراغ‌ها عنوان شده است. 

 با اعلام سازمان ملی استاندارد مبنی بر خروج این خودرو‌ها از چرخه تولید، مشکلاتی  برای خریداران خودروهای سمند و تیبا که در طرح‌های فروش خودروسازان شرکت کرده بودند به‌وجود آمد زیرا با توجه به اعلام سازمان ملی استاندارد مبنی بر غیر استاندارد بودن این خودروها، دیگر امکان شماره‌گذاری این خودرو‌ها وجود نداشت و خریداران این خودروها با بلاتکلیفی مواجه شد‌ند، از طرفی خودروسازان نیز تعهداتی به مردم داشتند و تعدادی از خودروها را تولید کرده‌ که با توجه به عدم امکان شماره‌گذاری‌، امکان واگذاری آن به خریداران وجود ندارد. 

گفتنی است همانطور که در این خبر آمده است  براساس توئیت مدیر روابط عمومی سازمان ملی استاندارد مشکل خریداران خودروهای سایپا تا قرعه کشی اردیبهشت حل می شود و شرکت خودروسازی سایپا مکلف به ارائه خدمات رایگان به خریداران این خودرو شده است. 

این نکته نیز لازم به ذکر است که  ‌روابط عمومی ایران خودرو  نیز در رابطه با رفع مشکل خریداران خودروهای سمند به فارس اعلام کرد: «تعداد تعهدات سمند محدود بوده و خودروها تولید شده و آماده واگذاری است که عمدتا برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری است، پس از انجام کامل تعهدات خط تولید سمند به طور کامل متوقف می شود و این محصول دیگر تولید نخواهد شد». 

همچنین روابط عمومی این شرکت خودروسازی درباره توافقات بین سازمان ملی استاندارد و این خودروسازی برای شماره‌گذاری سمند که تولیدات آن متوقف شده است به  فارس، گفت: جلسات متعددی با سازمان ملی استاندارد در خصوص ارائه راهکارهایی برای تحویل تعهدات خودرو سمند شرکت ایران خودرو به مشتریان و سپس خارج شدن این خودرو از مدار تولید برگزار شده است که پیشنهاداتی همچون بازبینی مجدد و رفع هر گونه ایرادی روی خودروها و صحه گذاری توسط شرکت‌های بازرسی و سپس تحویل آن به مشتریان مطرح شده است که منتظر تصمیم گیری و ابلاغ سازمان ملی استاندارد است. 

به گزارش فارس کاربران خبرگزاری در بخش فارسِ من با ثبت پویش‌های متعددی خواستار پیگیری با عنوان «پیگیر پلاک‌گذاری خودروی تیبا و سمند باشید» شده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تا قرعه کشی اردیبهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی شیراز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فحاشی، درگیری و تخریب خودرو شهروندان توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش در یکی از محلات شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.
سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک خودرو وانت پراید پلاک مخدوش با ۲ سرنشین ضمن قدرت نمایی، یک سواری پراید را نیز تخریب کرده‌اند.
وی تصریح کرد: اراذل که هنوز در صحنه حضور داشتند، با مشاهده پلیس، به سمت ماموران حمله‌ور و با پرتاپ شیء سخت، خودو پاسگاه را تخریب کردند.
سرهنگ ضربت با بیان اینکه ماموران انتظامی آنان را به آرامش دعوت کردند ولی هیچ توجهی نکردند، گفت: متهمان اقدام به فرار کردند و پس از حدود ۲۰ دقیقه تعقیب و گریز، ماموران انتظامی آنان را دستگیر و یک قبضه قمه را آنان کشف کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق متهمان جرائمی از قبیل کیف قاپی، نزاع و درگیری، حمل مواد مخدر و سرقت موتورسیکلت به چشم می‌خورد، تصریح کرد: این افراد شرور برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان