Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم میرشکاری در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه شهر اکبر آباد با اشاره به مطالبه یازده ساله مردم شهر اکبرآباد برای احداث دو میدان در ورودی و خروجی این شهر که از ابتدای احداث کمربندی مقرر شده بود، احداث شود، تصریح کرد: سامان بخشی این نقطه حادثه خیز در اکبر آباد کوار ۱۱ سال است که عملیاتی نشده و علاوه بر لطمات مکرر اقتصادی باعث تصادفات زیاد منجر به فوت و معلولیت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مساله بارها از طریق مختلف از جمله از همین تریبون مقدس و مردمی و انقلابی نمازجمعه مطرح و از طرف مسئولین وقت در سطح شهرستانی، استانی و ملی در مواقعی مورد نظر واقع و وعده سامان بخشی به این محور داده شده است.

امام جمعه اکبر آباد با ذکر این نکته که وعده‌های داده شده برای رفع نقاط حادثه خیر و احداث میدان در ورودی و خروجی اکبر آباد در بهترین حالت به نقشه برداری و ارجاع پرونده به شورای ترافیک انجام شده، یادآور شد: متأسفانه این مطالبه جدی مردمی به دلایلی تاکنون عملیاتی نشده که نارضایتی شدید مردمی را در پی داشته و باعث شده تا دیگر مردم به وعده‌های مسؤلین اعتماد نداشته باشند.

حجت الاسلام میرشکاری اذعان کرد: مطالبه ۱۱ ساله مردم شهر اکبرآباد مطالبه همه مردم شهرستان کوار و همه مسافران و رانندگان عبوری از محور شیراز جهرم است.

او گفت: حتی از آنجا که تعدادی از این جان‌باختگان از کارگران کارخانه فولاد پاسارگاد است، اگر این شرکت هم مطالباتی از دولت دارد قطعاً این مطالبه در اولویت آنها باید باشد، چرا که شعار اول ایمنی بعد کار را دارند و جان بیش از ۵ هزار نفر کارگر که روزانه در این مسیر رفت و آمد می‌کنند در خطر است لذا از این جهت هم صدا با مردم باید باشند.

امام جمعه اکبر آباد عنوان کرد: مطالبه مردم اکبر آباد از شورای شهر، فرماندار، نماینده مجلس، مسئولان راهداری و راه و شهرسازی استان، وزارت راه و درنهایت رئیس جمهور سامان بخشی به این نقطه حادثه خیز است که سالیانه تلفات جانی و مالی زیادی را به مردم تحمیل می‌کند.

وی متذکر شد: هیچ شخص حقیقی یا شرکت یا کارخانه‌ای طرف مطالبه مردم نیست و باید متولیان امور راههای استان و کشور برای این مساله چاره اندیشی کنند.

میرشکاری ابراز امیدواری کرد که اینبار دیگر وعده‌های مسئولان به سرنوشت اقدامات مشابه قبلی گرفتار نشود و این مسیر تا انتخاب پیمانکار و تجهیز کارگاه و شروع به کار عملیاتی تا اتمام کار بدون وقفه و با سرعت لازم ادامه داشته باشد.

کد خبر 5544292

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر کوار محورهای مواصلاتی خطبه های نماز جمعه عید غدیر 1401 بوشهر عید غدیر خم ویروس کرونا کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا شیراز مشهد خراسان رضوی اربعین حسینی اردبیل سنندج اکبر آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیرضا سعیدی مطرح کرد: ورود برخی افراد با سگ به پارک‌ها به خصوص سگ‌های فانتزی و بزرگ که حتی مشاهده آنها برای برخی رعب آور است موجب آزار مردم می‌شود، بنابراین رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار برخورد با سگ‌گردانی در پارک‌ها و معابر عمومی هستند، اظهار کرد: سگ گردانی در خیابان‌ها و پارک‌ها یکی از رفتارهای غلط است که ضمن ایجاد نگرانی برای مردم در برخی مواقع موجب بروز حادثه نیز شده است.، بنابراین باید این امر در پارک‌ها ممنوع شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج سگ گردانی را نوعی ضد ارزش دانست و یادآور شد: علاوه بر ورود افراد به همراه سگ به پارک‌ها و عدم رعایت موارد مربوطه، حتی بوستان‌ها به محلی برای خرید و فروش سگ تبدیل شده‌اند.

کد خبر 6090971

دیگر خبرها

  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است