Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد وحیدی وزیر کشور که در راستای سفر هیئت دولت به استان مرکزی به شهرستان شازند سفر کرده در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: دولت سیزدهم خود را متعهد میداند که در خدمت مردم باشد و خواسته و نیاز‌های مردم را دنبال کند و امیدواریم این موارد به خوبی در سطح شهرستان احصا شود.

وزیر کشور با اشاره به موضوعات مطرح شده از سوی مردم در خصوص زمین و وقف و کارخانه قند شازند و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. گفت: احتمالا دیگر نتوان کارخانه قند شازند را بازسازی و احیا کرد، اما امیدواریم با همراهی بنیاد مستضعفان در این خصوص به نتیجه برسیم.

وحیدی می‌گوید: مقرر شد با منابعی که اختصاص پیدا می‌کند به روستا‌های که فاقد آب هستند آبرسانی شود که امیدواریم بخشی امسال و بخشی در سال آینده محقق شود و منابع برای سیستم فاصلاب به ویژه در ۲ شهر شازند و آستانه پیش بینی شده که این مشکل رفع شود.

به گفته وزیر کشور بیمارستان به عنوان مطالبه مردم شازند جزو مصوبات سفر است و پتروشیمی انجام این کار را تقبل کرده است و مشکلاتی در حوزه راه سراسری شمال و جنوب در این جلسه مطرح شد که این راه باید فعال شود و وزارت راه این مهم را پیگیری خواهند کرد.

وحیدی در خصوص الحاق دریاچه کوکبیه به شهر شازند هم گفت: در این خصوص با وزارت راه صحبت خواهیم خواهیم کرد تا این دریاچه به شهرداری واگذار شود و امیدواریم مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد و مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

وحیدی در خصوص صنایع تبدیلی هم گفت: در برخی روستا‌ها در خصوص صنایع تبدیلی اعلام آمادگی داشتند و تصور مردم این بود که از نظر محیط زیست اشکال دارد که مقرر شد تحت نظارت فرماندار مشکلات در این حوزه رفع شود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه مشکلات دیگری در سایر حوزه‌ها مطرح شد که امیدواریم تمام مسائل دنبال شود و مردم شهرستان شازند با این محیط زیبا و مردمانی متعهد و انقلابی و داشتن بیش از ۵۰۰ شهید و حضور ۹۲ درصدی در انتخابات، به مطالبه خود برسند و بخشی از خواسته‌های آن‌ها برآورده شود.

وحیدی گفت: در سفر پیش یینی شده هیات دولت به استان مرکزی، ۱۱ هزار میلیارد تومان برای کمک به پروژه‌های مختلف و ۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات پیش بینی شده و به منظور پروژه‌های اختصاصی شهرستان شازند بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان شازند مصوب شده البته از سهمیه کلی استان به موضوعات مختلف شهرستان داده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان شازند وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری عصر شنبه در آئین افتتاح افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: شانزده هزار تخت بیمارستانی افتتاح شده در دولت سیزدهم متعلق به دولت قبل بوده است.

وی در ادامه افزود: بیمارستان هزار تخت خوابی شهدای تجریش نیز جز همان طرح‌های آماده افتتاح و در مرحله نصب تجهیزات بود که در دولت سیزدهم این مهم به سرانجام رسید.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دولت سیزدهم غوغا نشده است و در همه دولت‌ها به مردم خدمت شده است.

شهریاری گفت‌: برخورداری خراسان شمالی از تخت بیمارستانی از متوسط کشوری بسیار پایین است و مردم در روستاها نیز از بسیاری از خدمات محروم هستند.

وی بیان کرد: جایابی بیمارستان مادر و کودک در خراسان شمالی اشتباه است و با توجه به دسترسی پایین مردم باید در این تصمیم تجدیدنظر شود.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحران پزشکی در کشور با توجه به میزان مهاجرت غیرقابل تصور نیست.

کد خبر 6090459

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • احیا قنات‌ها در قم بی‌وقفه دنبال می‌شود
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • کاظمی قمی: نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم