Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمنان تنها شعار می‌دهند و پوچ و توخالی هستند، گفت: رسانه‌های دشمنان بلند حرف می‌زنند که تنها فقط صدا است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: قیامت، بهشت و جهنم را نباید دست کم گرفت، خداوند متعال از بندگان خود انتظار تفکر درست و خوب حرف زدن دارد که با بی‌منطقی، معاد، قیامت و پیامبر را زیر سوال نبرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید دانست شیطان به دنبال شبهه‌افکنی است، نباید اسیر او شد بلکه باید در باورها و پیروی از قرآن، پیامبر و اسلام محکم بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل شیعه بودن مباهله است، خاطرنشان کرد: مباهله به معنای این است که از خدا خواسته شود تا با قدرت غیبی خود حقانیت را اثبات کند، مسیحیان اعتقاد داشتند حضرت عیسی فرزند خداوند است که پیامبر(ص) اعلام آمادگی برای مباهله کرد سپس مسیحیان نرفتند که آنجا حقانیت قرآن ثابت شد.

امام جمعه شهرکرد گفت: از دلایل محکم برای شعیه بودن مباهله است که باید شیعیان به خود ببالند. اگر ملت ایران به امام راحل لبیک گفتند و براساس همین عقیده انقلاب اسلامی را شکل دادند و شهید تقدیم شد، همه به معنی استحکام باور و عمل است.

وی تصریح کرد: دشمنان تنها شعار می‌دهند و پوچ و توخالی هستند، رسانه‌های آن‌ها بلند حرف می‌زنند که تنها فقط صدا است. دشمن بی‌منطق است اما امروز جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه رو به جلو حرکت می‌کند و این راه ادامه دارد لذا باید هر چه می‌توان نسبت به ارزش‌ها و دارایی‌های خود محکم بود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: خانواده یکی از ارزش‌های مهم اسلامی است که نباید فرهنگ غربی آن را سست کند، نباید القاهای پوچ شیطانی پایه خانواده را از بین ببرد. ازدواج یکی از ارزش‌های مهم دین است که باید قوی و جدی آن را دنبال کرد.

ائمه جمعه استان تهران: هیچ گونه کوتاهی در موضوع حجاب پذیرفتنی نیستامام جمعه بندرعباس: رسانه‌ها و مزدوران دشمن به دنبال شانتاژ درباره مسئله حجاب هستندامام جمعه خرم آباد: مسئولان برای جبران عقب‌ماندگی معیشتی بازنشستگان برنامه‌ریزی کنند

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: در 5 مردادماه با عملیات مرساد دشمن رسوا شد، آمریکاییانی که منافقین را پشتیبانی می‌کردند و می‌خواستند سه روزه در ایران باشند نزدیک 5 هزار کشته و مجروح زمین‌گیر شدند و هیچ کاری نتوانستند انجام دهند‌.  5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در جمهوری اسلامی به طور رسمی است که باید نماز جمعه را جدی گرفت و آن را ترک نکرد.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد