Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان عشایر ایران گفت: بهبود وضعیت سکونت‌گاه‌های عشایری از اولویت‌های اساسی در کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زرندیه، عباس پاپی‌زاده ظهر امروز در بازدید از مناطق عشایری شهرستان زرندیه با اشاره به اهمیت عشایر در جامعه اظهار داشت: عشایر جایگاه مهم و ویژه‌ای در عرصه تولیدات دامی در کشور دارند و رهبرمعظم انقلاب اسلامی و دولت همواره به صورت ویژه برای توجه به این قشر مهم جامعه تاکید داشته و رویکرد حمایتی از این عشایر در کشورمان تقویت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیگیری وزارت جهاد کشاورزی و توجه ویژه و حساسیتی که دولت برروی حمایت از عشایر دارد، بودجه خوبی در این زمینه تخصیص یافت که گامی موثر در حمایت از تولید به حساب می‌آید بنابراین، بر این اساس در قالب مصوبه سفر هیئت دولت، در مجموع 2 هزار و 700 میلیارد ریلب به بخش عشایر استان مرکزی تخصیص یافته و این روند ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان عشایر ایران با اشاره به بخش‌های مختلف هزینه‌کرد بودجه مصوب گفت: هزار میلیارد ریال از اعتبار مصوب در حوزه راه و 800 میلیارد ریال در زمینه آبرسانی پایدار صرف خواهد شد در حالی که بهبود وضعیت سکونت‌گاه‌های عشایری نیز یکی از اولویت‌ها محسوب می‌شود.

طرح محرومیت‌زدایی واکسیناسیون و تامین داروی دام عشایر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شودحواشی جشنواره‌ ملی کوچ عشایر در یاسوج/ از صدمه باد به غرفه‌ها تا کم مهری مسئولان

وی افزود: افزایش سهم عشایر در صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی در دستور کار قرار دارد که در این زمینه 300 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که امیدواریم بتوان با اعتبارات خوبی که تخصیص یافته و در نظر گرفته می‌شود گامی موثر برای حل مشکلات عشایر برداریم.

پاپی‌زاده تصریح کرد: به منظور افزایش بهره‌وری و ارتقاء بخش آموزش و ترویج عشایر نیز 200 میلیارد ریال اعتبار در این حوزه مهم در راستای ترویج و آموزش مرتبط با قشر عشایر کشور مصوب شده است.

انتهایپیام/711/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان

این روز‌ها امور عشایری شهرستان آبدانان در حال اصلاح و بهسازی راه عشایری بانگنبد آبدانان است.

نوروزی مدیر امور عشایری شهرستان آبدانان گفت: بیشتر راه‌های عشایری این شهرستان به دلیل بارش‌های اوایل فروردین قطع شده و تردد مردم عشایر با شهر غیر ممکن شده، با اقدامات جهادی اداره کل امور عشایری ادوات دولتی و اجاره‌ای به کار گیری شده و بیشتر راه‌های عشایری، در حال بازگشایی است.

راه‌های عشایری استان ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر است که بالغ بر ۴۱۰ کیلومتر آن مربوط به راه‌های سخت گذر عشایر آبدانان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • جامعه عشایری سومین جامعه استان کرمانشاه
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • درخواست بهسازی و مرمت راه عشایری قره داغ اهر ارسباران
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان