Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه استان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) شهر ایلام گفت: پوتین به عنوان یکی از قوی‌ترین و قدرتمندترین رئیس جمهورهای دنیا از افرادی است که ارادت خاصی به رهبر معظم انقلاب اسلامی دارد، رفتار و اخلاق مقام معظم رهبری را منبعث از بسیج می‌داند و در خدمت آقا خاضعانه حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سفرها، نظام سیاسی جدید در منطقه را شکل می‌دهد، برتری جمهوری اسلامی را در منطقه آشکار می‌کند و نشان میشدهد تلاش دشمن رو به ضعف است و این رفت و آمدها نشان اقتدار جمهوری اسلامی و خنثی بودن تحریم‌های آمریکا است.

امام جمعه استان ایلام تصریح کرد: در سفر روسای جمهور ترکیه و روسیه به ایران مرز جمهوری اسلامی با ارمنستان هم مورد تاکید قرار گرفت آن‌ها تصور نکنند که میشتوانند بزرگراه جهانی که هزار سال سابقه دارد را مورد تهدید قرار داده و مانعی برای جمهوری اسلامی ایجاد کند و همچنین در این سفر مسائل اقتصادی و ظرفیت‌های دو کشور ترکیه و ایران مورد بررسی قرار گرفت.

کریمی‌تبار با اشاره به این که در نصایح و رهنمودهای مقام معظم رهبری به رئیس جمهور ترکیه نکات ارزشمندی وجود دارد گفت: رهبر معظم انقلاب بر استقلال ترکیه تأکید و به آن‌ها در مورد تصرف خاک شمال سوریه هشدار داد و در این سفر تشکیل جبهه متحدی متشکل از روسیه، ترکیه و ایران در برابر زیاده خواهانی که به دنبال تصرف منابع غنی سوریه هستند به وجود آمد. 

وی با توجه به سفر رئیس جمهور آمریکا به کشورهای عربی و برگزاری اجلاس جده و سفر رئیس جمهور روسیه و ترکیه به جمهوری اسلامی ادامه داد: سفر بایدن به عربستان سعودی سفری ناکام و شکست خورده و تحقیر آمیز بود و عربستان و دیگر کشورهای عربی که میزبان بودند با راهبرد آمریکا نسبت به مخالفت با چین و روسیه به سیاست‌های جمهوری اسلامی اقبال چندانی نشان ندادند و آمریکا به خواسته‌های خود نرسید.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: امیر قطر استفاده صلح آمیز مردم منطقه از انرژی هسته‌ای را حق مسلم دانست؛ در اجلاس جده ناتوی عربی اصلا مطرح نشد در زمانی که رئیس جمهور آمریکا عازم منطقه بود پیام‌هایی برای ارتباط با جمهوری اسلامی مطرح بود که این نشان می‌دهد سفر رئیس جمهور آمریکا دستاورد قابل توجهی در منطقه نداشته و موجب تحقیر و انزوای این ابر قدرت در بین کشورهایی که احساس می‌کرد به عنوان گاو شیرده استفاده کند شد. 

کریمی‌تبار گفت: ترکیه عضو اتحادیه ناتو و کشوری است که در خط مقدم ناتو با جمهوری اسلامی قرار دارد شرایطی که ناتو تمام قد از اوکراین دفاع می‌کند و جمهوری اسلامی در کنار روسیه است در برابر آنان ایستاده و این سفر یعنی گفتن نه بزرگ به ناتو، آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و اعلام وحدت و هماهنگی در جمهوری اسلامی برای اهداف جهانی که انقلاب اسلامی دارد. 

وی با توجه به جشن‌های باشکوهی که در هفته گذشته در استان برگزار شد گفت: برنامه‌ها می‌تواند تجسم عینی غدیر برای نسل جوان ما باشد شاهکاری در تهران برای اولین بار در عید غدیر رویداد که در آن در یک سفره ۱۰ کیلومتری از مردم پذیرایی شد جمعیت ۳ میلیونی در این جشن حضور داشتند و حضور پررنگ خانواده‌ها و جوانان و نوجوانان نمایش حس فرهنگی، دینی و مذهبی مردم در این جشن بود.

انتهای پیام 

منبع: فارس

کلیدواژه: بایدن عربستان خطبه نماز جمعه جمهوری اسلامی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به گرامیداشت هفته معلم و کار و کارگر، اظهار کرد: شهدای گرانقدر معلم و کارگر در عرصه علم و دانش و کار و تولید در خدمت مردم جان خود را فدای رشد علمی و اقتصادی جامعه کردند.

وی با بیان اینکه آموخته‌های ما مدیون مجاهدت‌های علمی معلمان است، افزود: کار و تلاش کارگران مایه استقلال جمهوری اسلامی و سرافرازی مردم غیور کشورمان در جهان است، معلم و کارگر ۲ قشری هستند که در عرصه تعلیم‌ و تربیت و کار و اشتغال، جامعه را به پیش می‌برند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه معلمی شغلی شریف و شغل انبیاء الهی است، ابراز کرد: معلمان توان خود را برای تعلیم و تربیت جامع به کار گرفته‌اند، جایگاه، منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد، زیرا اگر جایگاه معلم و نقشی که در تربیت نسل‌های مختلف دارد مورد تکریم قرار گیرد، جامعه‌ای آگاه به دانش و با تربیت دینی و اسلامی خواهیم داشت که در عرصه‌های مختلف پیش رونده خواهد بود.

حجت الاسلام کریمی تبار با گرامیداشت نام و یاد شهید مطهری، گفت: شهید مطهری، انسانی بود که در عرصه حوزه‌های علمیه و دانشگاه پیشگام بود و با استدلال خود بهترین مدافع انقلاب بود و دشمنان تاب پاسخ‌گویی به بیانات او را نداشتند و در نهایت او را نشانه گرفتند، اما شهادت ایشان به‌عنوان روز معلم در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای عملیات غرورآفرین وعده صادق، گفت: آمریکا، رژیم غاصب اسرائیل و هم‌پیمانان آنها نتوانستند عکس‌العمل دفاعی در برابر این سیلی محکم جمهوری اسلامی نشان بدهند، عملیات وعده صادق سیلی محکم ولایت فقیه و مظلومان و آزادیخواهان جهان، بر چهره صهیونیست کودک کش بود که قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را به نمایش گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد