Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسای هیات‌های جودوی کشور از میراسماعیلی حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، مجمع عمومی سالانه فدراسیون جودو روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه سال ۱۴۰۱ در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای برگزار شد.

در پایان مراسم مجمع سالانه تمام اعضا حاضر در جلسه با ارائه نامه رسمی که به  امضا  همه اعضاء مجمع رسیده بود ،حمایت  قاطع خود را از آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو اعلام کردند و از مسولان وزارت ورزش و جوانان درخواست کردند تا با افرادی که با بی اخلاقی نسبت به تخریب شخصیت حقیقی و حقوقی ارکان فدراسیون جودو با تشکیل سایت و اقدامات سخیف در فضای مجازی و راه اندازی گروه های مختلف در شبکه های اجتماعی تلاش میکنند تا حرکت پویا و پر انگیزه جامعه جودو را مختل کنند و همچنین با افرادی که بدون هماهنگی فدراسیون جودو و‌ کسب مجوز از شورای برون مرزی منافع شخصی خود را برمنافع ملی ترجیح داده و با بی اعتنایی به وضعیت جامعه جودوی ایران در میادین رسمی بین المللی حضور می یابند، برخورد قضایی و قانونی لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه به شرح ذیل است: 

جناب آقای محمد رضا پولادگر ریاست محترم مجمع عمومی سالیانه فدراسیون جودو

همانگونه که مستحضر هستید، فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران حدود سه سال است که مورد تعلیق ظالمانه از سوی فدراسیون جهانی جودو قرار گرفته است. لیکن در این مدت رئیس فدراسیون آرش میراسماعیلی از هیچ تلاشی برای احقاق حق و‌ حقوق جودوی ایران دریغ نکرده است. رشد چشمگیر و مستند آمار فعالیتهای مبرهن عملکرد مثبت و موفق فدراسیون جودو در زمان تعلیق و پاندمی کرونا است. 

افزایش آمار جودوکاران در سامانه رسمی فدراسیون جودو از ۶۰ هزار نفر در پایان اسفند ماه ۱۳۹۷ به ۱۰۸ هزار و هشتصدو پنجاه  نفر تا خردادماه سال ۱۴۰۱  دلیل روشن این ادعا است.

ضمن حمایت و تقدیر از عملکرد رئیس فدراسیون جودو و مجموعه مدیریتی فدراسیون، انتظار می رود با افرادی که در این مدت با بی اخلاقی نسبت به تخریب شخصیت حقیقی و حقوقی ارکان فدراسیون با تشکیل سایت و اقدامات سخیف در فضای مجازی و راه اندازی گروه های مختلف در شبکه های اجتماعی تلاش مزبوهانه زیادی را برای توقف حرکت پویا و پرانگیزه جامعه جودو انجام داده‌اند برخورد قانونی صورت پذیرد.

همچنین افرادی که بدون هماهنگی فدراسیون جودو و کسب مجوز از شورای برون مرزی، منافع شخصی خود را بر منافع ملی ترجیح داده و در شرایطی که جامعه جودوی ایران دلیل دفاع از ارزشی ها نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد بی مهری و واقع شده است، صرفاً به جهت رفع از دست دادن کرسی خود با بی‌اعتنایی به وضعیت جامعه جودوی ایران در میادین رسمی بین المللی حضور یافته‌اند مورد مواخذه قرار گرفته و با آنها برخورد قضایی و قانونی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جودو فدراسیون جودو جودوی ایران جامعه جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد

  به گزارش جام جم آنلاین از گرگان حیدر آسیابی در  نشست با کارگران و کارفرمایان که به مناسبت گرامیداشت  هفته کار و کارگر در دادگستری استان برگزار شد با اشاره به سخنان  رهبر معظم انقلاب درباره حقوق کارگران  در دیدار اخیر ایشان با این قشر گفت: رکن اصلی اقتصاد کشور و رزمندگان جنگ اقتصادی  ، کارگران هستند و تلاش ما در دادگستری استان بر پیگیری مشکلات این قشر و حل آن است.
آسیابی با تاکید بر این که تنظیم قراردادهای خاص و تحمیلی به کارگران ،  از نظر قانونی اعتبار ندارند و خلاف قانون است گفت:  اگر  کارگران نسبت به این نوع قراردادها معترض باشند می توانند شکایت کنند .
وی از اختصاص وکلای معاضدتی برای کارگران هم خبر داد و گفت: برای کارگرانی که نیاز به مشاوره حقوقی  یا وکیل در پرونده های خود دارند نیز  در رایزنی با کانوی وکلای  قوه قضاییه، سهمیه ویژه  برای وکلای معاضدتی ، در نظر گرفته خواهد شد.
حیدر آسیابی افزود: برای حل مشکلات و اختلافات کارگران و کارفرمایان نیز شعب ویژه در شورای حل اختلاف استان اختصاص می یابد  تا افراد به جای مراجعه به محاکم ،  اول به شورای حل اختلاف مراجعه کنند .
آسیابی با اشاره به این که رویکرد ما در دستگاه قضایی استان بر پایه حمایت از واحدهای تولیدی است  افزود: این رویکرد  هم حمایت از کارفرما و هم حمایت از کارگر است  که در نتیجه آن فقط ر سال گذشته  110 واحد تولیدی یا احیا شدند یا از تعطیلی و ورشکستگی آنها جلوگیری شد .
وی ادامه داد:  حفظ حدود 3 هزار فرصت شغلی نتیجه احیای این واحد ها بود و اگر امروز به اذعان مسئولان اداره کل  کاهش 15 درصدی بیمه بیکاری در سال گذشته داشتیم  به علت رونق این واحدها و افزایش ظرفیت تولید در استان بود.
وی گفت: هدف جلسه امروز تعامل بین بخشی بین متولیان اجرایی بخش خصوصی در کنار سایر نهادهای مثل شورای گفتگوی بخش خصوصی، ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد رفع موانع تولید در استان بود تا با استفاده از ظرفیت همگرایی دستگاه قضایی برای حل مشکلات کارگران  تلاش شود.
وی با بیان این که حقوق کارگر فقط دستمزد نیست افزود: امنیت شغلی، بیمه بیکاری، بیمه سلامت، حفاظت و ایمنی محیط های کارگری و بازنشستگی هم شامل حقوق کارگر است و قانون برای تضمین این حقوق ضمانت اجرایی دارد.
وی  گفت: کارگران باید برای به روز کردن مهارت های خود آموزش های فنی و حرفه ای را جدی تر بگرند .
وی گفت: قوانین کار برای رعایت تعادل بین کارفرما و کارگر و تامین حقوق کارگران وضع شده است که مهم ترین ویژگی آن حمایتی بودن این قانون و بیشتر بر پایه تامین حقوق کارگران است.
حسینعلی خواجه مظفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان هم در این نشست با قدردانی از نگاه دادگستری استان برای ورود به موضوع مشکلات کارگران گفت: 188 هزار نفر کارگر بیمه شده در استان در 43 هزار کارگاه کار می کنند .
وی ادامه داد: میانگین مدت زمان رسیدگی به پرونده  الان به 16 روز رسیده است که رتبه سوم کشور  راداریم .
وی با اشاره به کاهش 15 درصدی تعداد افرادی که در استان  بیمه بیکاری دریافت می کنند افزود: تنها استان کشور هستیم که با سیر نزولی پرداخت بیمه بیکاری مواجهیم و به معنای کاهش اخراج کارگران است که نتیجه اقدامات ستا د اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و دستگاه های اجرایی برای کمک به رونق تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی است .
بیمه کارگران ساختمانی ، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در کارگاه های بالای 50 نفر، تمکین نکردن کارفرمایان به آرای صادر شده در هیئت های حل اختلاف و مراجع قانونی، به کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز،  قراردادهای چندماهه و تحمیلی از جمله مواردی بود که در جلسه امروز از سوی نمایندگان کارگری  مطرح شد

دیگر خبرها

  • درخواست کنسرسیوم ریلی برای انجام تشریفات قطار ترانزیتی افغانستان به گمرک ارائه شد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از منادیان آزادی و دانشجویان اروپا و آمریکا +تصاویر
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است