Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهر کیامهر گفت: این میزان بیشترین میزان مصرف برق طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

او می گوید: پیش از این، بیشترین میزان مصرف برق در آذربایجان غربی در اواخر خرداد امسال با مصرف یک هزار و ۶ مگاوات ثبت شده بود.

او گفت: برنامه‌های مدیریت مصرف بخش‌های کشاورزی و صنایع با جدیت تمام و با حداکثر همکاری در سطح استان تا این لحظه اجرا شده است؛ بنابراین افزایش مصرف برقی که در هفته اخیر به ویژه روز گذشته شاهد بودیم مربوط به بخش خانگی و استفاده از بار وسایل سرمایشی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: افزایش بی‌سابقه دمای هوای استان در روز‌های اخیر موجب شکسته شدن رکورد اوج مصرف شده است که در صورت بی توجهی به مدیریت مصرف شاهد شرایط وخیم‌تری برای صنعت برق خواهیم بود.

او از شهروندان خواست تا در ساعات اوج بار به ویژه ساعت‌های ۱۲ تا ۱۸، با کاهش روشنایی و استفاده نکردن از وسایل برقی پرمصرف، همکاری لازم را برای عبور موفق از اوج بار امسال داشته باشند.

کیامهر با اشاره به اینکه پایداری شبکه برق به طور مستقیم به رفتار مشترکان وابسته است، گفت: مشترکان به ویژه در بخش خانگی با همکاری در این زمینه می‌توانند پایداری شبکه برق را تضمین کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصرف برق توزیع برق مصرف روزانه برق رکورد آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • وزیر آموزش و پرورش : ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ امسال ۷۲ هزار معلم جذب می شوند
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت