Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، سیروس نادری زرنه اظهار داشت: شهرستان دهلران در زمان حاضر با 51 درجه گرم‌ترین شهر‌ کشور است و پیش‌بینی می‌شود دمای روزهای آینده استان رو به خنکی برود.

مدیر‌کل هواشناسی استان ایلام گفت: پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته این میزان دما امروز تا روز شنبه در شهرستان‌های جنوبی استان ایلام (مهران و دهلران) ثابت و از روز شنبه پیش‌ِرو شدت گرما علاوه بر این دو شهرستان در سایر شهرستان‌های استان نیز کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری زرنه در ادامه به شدت گرما و افزایش گرد و غبار و توده جدید ریزگردها به استان اشاره کرد و گفت: با توجه به وزش باد در منطقه احتمال شکل‌گیری و نفوذ توده گردوغبار به استان وجود دارد و  در صورت تشکیل و نفوذ، توده گردوغبار به‌تناوب از امروز تا روز یکشنبه آینده در استان فعال خواهد بود.

وی تأکید کرد: با توجه به بررسی نقشه‌های جوی میزان غلظت این توده زیاد نیست اما با وجود این، افت کیفی هوا و دید افقی را در پی خواهد داشت‌.

مدیرکل هواشناسی استان ایلام برای امروز و روزهای هفته آینده هشدار سطح زرد اعلام کرد و گفت: توجه به ملاحظات این سطح و اقدام و عمل پیشگیرانه به ادارات و سازمان‌های امدادرسان و آحاد مردم اطلاع‌رسانی شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود

به گزارش جام جم آنلاین،محمدجواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه آسمان قم امروز نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید است،‌ گفت: حداقل دمای ثبت شده صبح امروز شهر قم ۱۸ درجه بوده است و انتظار داریم حداکثر دمای امروز هم به ۳۱ درجه سانتیگراد برسد.

وی افزود: شهر دستجرد با ثبت حداقل دمای ۱۴ درجه سردترین نقطه استان بوده است.

ترابیان با اشاره به کاهش حدود ۳ درجه ای حداکثر دمای فردای قم نسبت به امروز، گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار داریم بارش رگباری باران در برخی مناطق استان را تجربه کنیم.

وی گفت: روز جمعه هم آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش رگباری باران در برخی ساعات پیش بینی می شود.

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در همدان
  • ورود توده هوای ناپایدار در خراسان جنوبی 
  • ادامه بارش‌ها در برخی مناطق کرمان
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی از عصر امروز
  • آسمان قم بارانی می‌شود
  • آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود
  • سامانه بارشی در راه کرمان
  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان