Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: باید از نیروی کار متخصص و متعهد در استان مرکزی به نحواحسن استفاده شود. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم ازاراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی عصر امروز در دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم استان مرکزی در ورزشگاه پنج مرداد اراک اظهار داشت: توفیقی است تا مردم شریف استان آفتاب، استان امام راحل، استان رهبر فرزانه انقلاب، استان نراقیین، استان مرحوم آقا ضیاء اراکی، مرحوم آیت‌الله اراکی، بزرگان دیگر، مشاعر و مشاهیر در این دهه آخر امامت و ولایت و ایام نورانی ولادت وجود نورانی امام هادی(ع) و امام کاظم(ع) و نزول سوره مبارکه هل اتی و آیه مبارکه مباهله میزبان یکی از فرزندان لایق، شایسته و با کفایت اهل بیت ریاست جمهوری معزز جمهوری اسلامی ایران برادر گرامی جناب رئیسی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم شریف استان آفتاب تشریف‌فرمایی ریاست جمهوری معزز جمهوری اسلامی ایران را به استان امام راحل، استان مفاخر، استان بیش از 7 هزار و 200 شهید گلگون‌کفن جمهوری اسلامی ایران خوش‌آمد می‌گویند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: برای ریاست جمهوری معزز، هیئت همراه، وزرا و خدمتگزاران و همچنین برای رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای مدظله العالی از خداوند متعال آرزوی سلامت، توفیق، عافیت و حسن عاقبت دارم.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: از اینکه ریاست محترم جمهوری عزیز ما قدم بر چشم ملت ما نهاده‌اند و استان ما را مزین فرموده‌اند، همه و بنده به نمایندگی از عزیزان حاضر در این ورزشگاه صمیمانه سپاسگزاریم.

وی ادامه داد: از بازدیدهایی که امروز از 7 صبح از آذرآب و بعد از هپکو و بعد از یک جریان عظیم ساخت شبکه‌های برق خورشیدی و بیت شریف امام(ره)، دیدار با مردم در مصلی خمین و نشستی که با نخبگان داشتید و اکنون در جمع مردم استان حضور به هم رسانده‌اید صمیمانه سپاسگزاریم.

قالیباف: اگر نتوانیم کارآمدی نظام را اثبات کنیم به امام و شهدا ظلم کرده‌ایمقالیباف: مبارزه با فساد باید مردمی سازی شود/ شاهد روندهای مثبت و کارآمد در سطوح مختلف قوه قضائیه هستیمامام جمعه بیرجند: استفاده از نیرو‌های کارآمد و مدیران شایسته از اهداف سند تحول قوه قضاییه است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: امیدواریم که خداوند به شما و همه خدمتگزاران توفیق همه‌جانبه عنایت کند تا گام‌های بلندتری در راستای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران، فرهنگ‌سازی و تمدن‌سازی جمهوری اسلامی ایران برداشته و استان مرکزی که دارای ظرفیت‌های فراوان صنعتی، علمی، فرهنگی، خدماتی، کشاورزی و غیره است با همت و هدایت شما ان‌شاءالله به قله‌های بلند عزت، شرف و عدالت نائل شود و کمبودها، نواقص و چالش‌ها به احسن وجه برطرف شود.

دری نجف‌آبادی افزود: موضوع آب به‌ویژه برای ساوه، تفرش و نقاط دیگر در حد نیاز تامین شود، مدیریت و هدایت شود، بیمارستان‌های استان به همین نسبت، صنایع استان به همین نسبت، معادن استان به همین نسبت و از نیروهای علاقمند، کارگران، متخصصان و تکنسین‌ها به‌ویژه در واحدهای بزرگ به نحو احسن استفاده شود.

وی تصریح کرد: آذرآب، هپکو، واگن‌سازی، ماشین‌سازی و سایر واحدهای صنعتی لاز صنایع مهم و پیشرو در کشور هستند بنابراین همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور بارها بر فعالیت و شکوفایی بخش تولید و صنعت تاکید داشتند، به قله‌های بلند صنعت و پیشرفت نائل شوند و همه نیروهای متخصص در این واحدها جذب و کشور و صنایع کشور به ویژه از لحاظ دانش فنی، مهارت و تخصص و تامین نیازها و توسعه صادرات گام‌های بلندتری در دولت خدمتگزار سیزدهم بردارد و توفیقات رئیس جمهور را از وجود نورانی امام زمان(عج) و از درگاه خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام/711/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران استان مرکزی دری نجف آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه توسعه ناوگان هوایی باید در صدر اولویت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) باشد، گفت: هما با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در بخش فنی و پشتیبانی می تواند میزبان تعداد کثیری از هواپیماها برای ارائه خدمات به مردم باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در جلسه هیئت مدیره شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما اظهار کرد: توسعه ناوگان هوایی با هدف ارائه مطلوب به مردم شریف و عزیز ایران در صدر اولویت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

بذرپاش افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به عنوان حامل پرچم کشورمان و با در اختیار داشتن تجربه بسیار گران قدر و ارزشمند در خدمتگزاری به مردم در صنعت هوانوردی، یک افتخار ملی است.

وی با بیان اینکه توسعه ناوگان باید در صدر اقدامات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" باشد، گفت: "هما" با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در بخش فنی و پشتیبانی می تواند میزبان تعداد کثیری از هواپیماها برای ارائه خدمات به مردم باشد.

بذرپاش در ادامه این نشست با تاکید بر قرار گرفتن برنامه اصلاح و ارتقای سطح خدمات به مسافران در صدر اولویت های "هما" اظهار کرد: مردم باید از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" همواره خاطره خوش در ذهن داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه بخش های تهیه بلیت، خدمات پذیرایی، کاهش تاخیر پروازها و خدمات فرودگاهی بر میزان رضایتمندی مسافران بسیار تأثیرگذار است، گفت: ایمنی اصلی ترین اولویت ما در صنعت هوانوردی است و ذره ای قصور در این زمینه پذیرفته نیست.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: رسیدگی به معیشت کارکنان خدوم و شریف "هما" شامل خلبانان، نیروی فنی و پشتیبانی در صف و ستاد با نگاه متفاوت دنبال شود و از هیچ اقدامی کوتاهی نشود.

بذرپاش افزود: مولدسازی دارایی ها و بهینه کردن منابع جزو لاینفک اقدامات "هما" است و ارتقا خدمات از مسیر بهره ور شدن منابع اتفاق می افتد. همچنین از روش های مدیریت مشارکتی و استفاده از تمام ظرفیت های "هما" برای اداره هرچه بهتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شود.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به حضور نیروهای متخصص و متعهد باید سیستمی جهت به کارگیری توانایی و مشارکت آنها در مدیریت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" طراحی شود.

وزیر راه و شهرسازی بر استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: با کمک این شرکت ها می توان راهکارهای سریع و کاربردی برای برطرف کردن مشکلات پیدا کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است