Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به حواشی لغو کنسرت‌های اخیر اهواز گفت: در مسئله لغو کنسرت ها از سوی برخی دستگاه ها، صدور مجوز کنسرت مبتنی بر قانون و با در نظر گرفتن ملاحظات و موافقت کلیه دستگاه‌های ذیربط صورت می گیرد و ادارات کل ارشاد اسلامی استانها مجوز را پس از اخذ موافقت سایر دستگاه‌های مربوطه صادر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد، معاون امور استان ها و مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: در برگزاری کنسرت‌ها رعایت کلیه شئونات اسلامی و قانونی از ملزومات صدور مجوز بوده و حتی ملاحظات محلی از جمله در نظر گرفتن مکان برگزاری کنسرت از نظر ترافیک و سایرمسایل مشابه که از سوی سایر دستگاه های مرتبط بررسی و قبل از صدور مجوز اعلام نظر می گردد در صدور مجوز لحاظ می شود. لذا انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه قبل از صدور مجوز ملاحظات خود را مد نظر گرفته و سپس اعلام موافقت کنند. 

سیدمحمد هاشمی در ادامه با اشاره به روند برگزاری کنسرت اخیر در شهر اهواز تاکید کرد: درمورد برگزاری کنسرت در شهر اهواز نیز روند مذکور قانونی طی شده و درصورت بروز مسائل جدید انتظار می رود کلیه دستگاه‌ها ضمن هماهنگی، به صورت شفاف موضوع را با مردم درمیان بگذارند. 

معاون حقوقی و امور استان های وزیر ارشاد ادامه داد: با توجه به ملاحظه شورای تامین استان مبنی بر تغییر محل برگزاری کنسرت، درصورت آمادگی و امکان برگزارکننده کنسرت در محل جدید و همچنین تغییر نظر و اعلام موافقت نهادهای ذیربط، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آمادگی کامل را برای همکاری و مشارکت دارد.

سیدمحمد هاشمی در پایان افزود: همانطور که قبلا اعلام کرده ایم، رعایت شئونات اسلامی و قانونی خط قرمز تصمیم‌گیران در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛ لذا انتظار می‌رود زمانی که مجوزی مبتنی بر قانون صادر می‌شود، همه نهاد ها از آن حمایت کنند و به نشاط اجتماعی و عدم تضییع حقوق عمومی توجه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاون حقوقی وزارت ارشاد لغو کنسرت سیروان خسروی در اهواز فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری کنسرت دستگاه ها صدور مجوز استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در بدو ورود به ارومیه با حضور در باغ رضوان به مقام شامخ شهدا هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

به گزارش ایسنا، افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • کنعانی: صدور بیانیه تکراری هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته