Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ولی اسماعیلی گفت: امروز خبری در فضای مجازی به نقل قول یکی از دوستان در مجلس منعکس شد و بر اساس همان خبر گفتم معاون اول همان افزایش ۳۸ درصدی را ابلاغ کرده است. اما پس از آن تماس گرفتم و از مشاور اصلی رسانه‌ای آقای مخبر پرسیدم، او ابلاغ این مصوبه را تکذیب کرد؛‌ تکذیبیه خبر قبلی را اعلام می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ساعاتی پیش اسماعیلی به خبرگزاری صدا و سیما گفته بود «معاون اول رئیس جمهور با اصلاح مصوبه دولت،‌ ابلاغ کرد بازنشستگان تأمین اجتماعی به جز حداقل‌بگیران، افزایش حقوق ۳۸ درصد به اضافه ۵۱۵ هزار تومان را داشته باشند.»

شورای عالی کار پیشتر تصویب کرده بود تا بازنشستگان تأمین اجتماعی به جز حداقل‌بگیران حدود ۳۸ درصد به اضافه ۵۱۵ هزار تومان افزایش حقوق داشته باشند اما دولت این افزایش حقوق را به ۱۰ درصد رساند.

رئیس مجلس دو روز پیش در نامه‌ای به رئیس جمهور، نظر هیئت تطبیق مصوبات قوه مقننه را در مورد این مصوبه دولت اعلام کرد که بر اساس آن، افزایش ۱۰ درصدی حقوق این گروه از بازنشستگان تأمین اجتماعی را مغایر با قانون دانست. بر اساس نامه رئیس مجلس، مصوبه دولت تا ۷ روز دیگر بی‌اثر می‌شد.

کد خبر 692310

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: افزایش حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق سربازان اجرایی می‌شود؟
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • خطرات عادت اشتباه پا گذاشتن روی داشبورد!
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟