Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه جمعه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون درمان در نشست کمیته بحران که با دستور رئیس دانشگاه تشکیل شد، اقدامات لازم برای مدیریت این بحران و خدمت رسانی به مصدومان این حادثه را مورد پیگیری قرار داد.

مهرداد شریفی با اعلام اینکه برنامه ریزی لازم برای افزایش ظرفیت تخت های بیمارستانی انجام شده است، گفت: ظرفیت تخت های اورژانس به دو برابر افزایش و آمادگی لازم برای افزایش تخت های بستری در بخش های بیمارستان های داراب، استهبان، نی ریز را ایجاد و اتاق عمل این بیمارستان ها با حضور پزشک متخصص، آماده پذیرش مصدومان احتمالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی این حادثه، کادر درمان، کمیته حوادث و بلایا و کمیته بحران شهرستان های داراب، نی ریز و استهبان فعال شده است، افزود: با فراخوان اعلام شده، تمامی نیروهای متخصص مورد نیاز و کادر بهداشت و درمان برای پوشش خدمت رسانی به مصدومان این حادثه به صورت آماده باش درآمده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: با ارزیابی های انجام شده، داروهای لازم، تجهیزات پزشکی و ملزومات مصرفی مورد نیاز در این مراکز درمانی پیش بینی شده است.

 شریفی در ادامه با اشاره به احتمال وقوع سیل های دیگر در این مناطق، از آماده باش بیمارستان های استهبان، داراب و نی ریز تا ۴۸ ساعت آینده خبر داد و گفت: آماده باش برای شهرستان های مجاور اعلام شده و در صورت نیاز از امکانات شهرستان های اطراف نیز استفاده می شود.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از مدیر مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه خواست تا ارزیابی و پایش لحظه به لحظه این سه مرکز درمانی به صورت مستمر ادامه یابد. 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز دلیل تشکیل کمیته بحران دانشگاه در مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه را رصد لحظه به لحظه روند خدمت رسانی در مراکز درمانی عنوان کرد.

سید ابوالفضل هاشمی اصل، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این نشست از آماده باش اعضای بسیج جامعه پزشکی فارس برای خدمت رسانی در این حادثه خبر داد و پیش بینی ها و اقدامات مورد نیاز در این زمینه را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا ساعت ۵ تا ۵:۳۰ بعدازظهر روز جمعه بارندگی شدید در منطقه رودبال ایج در بخش مرکزی استهبان منجر به وقوع سیل شد که تاکنون ۶ کشته گزارش شده است.

برچسب‌ها استهبان نی ریز داراب سیل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استهبان نی ریز داراب استهبان نی ریز داراب سیل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز دانشگاه علوم پزشکی خدمت رسانی آماده باش نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه