Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضوی گفت: در سفر هیئت دولت به استان مرکزی تامین منابع مالی و بانکی برای اشتغال در حوزه صنایع بزرگ و کوچک، به میزان ۱۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان انجام شده است و در امر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نیز ۱۳۶۸ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهوری در شورای اداری استان مرکزی گفت: برای تمهیدات سفر هیات دولت به استان مرکزی، اقدامات و برنامه ریزی ها در حد کارشناسی و مدیریتی انجام شد که ماحصل این اقدامات و تلاش ها ۲۲۴ توافق با ۳۰ دستگاه اجرایی دولتی و حاکمیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مرتضوی اظهار کرد: توافقات شامل ۵۰ مورد در حوزه زیربنایی، ۲۰ مورد در حوزه بهداشت و درمان، ۳۹ مورد آب، خاک و کشاورزی، ۶۵ مورد فرهنگی و آموزشی می شود.   وی ادامه داد: در حوزه صنعت و معدن و اجتماعی و اشتغال توافقات متنوعی صورت گرفت.   معاون اجرایی رییس جمهوری بیان کرد: تامین منابع مالی و بانکی برای اشتغال در حوزه صنایع بزرگ و کوچک، به میزان ۱۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان انجام شده است و در امر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نیز ۱۳۶۸ میلیارد تومان پیش بینی شده است.   وی ادامه داد: از عمده ترین طرح های استان، تکمیل و بهسازی ۱۸ طرح راهسازی، آزادراهی، بزرگراهی، راه اصلی و فرودگاهی است.   وی افزود: اختصاص زمین و تسهیلات بانکی برای احداث ۱۴ هزار واحد مسکن شهری و ۴ هزار مسکن روستایی، تامین مالی طرح های بیمارستانی، ۵ فضای آموزشی و رفاهی و دانشگاهی و تکمیل طرح بهداشتی، تامین اعتبار جهت تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی، تکمیل فضاهای آموزشی و تحقیقاتی در استان، احداث و بهسازی مسکن، اختصاص منابع مالی برای جهیزیه به میزان ۵۰ میلیارد تومان و هزار میلیارد تومان تسهیلات برای مددجویان امداد و بهزیستی و تامین منابع مالی و تکمیل و تجهیز ۷ خانه خلاق و نوآوری و توسعه طرح های فناوری و دانش بنیان، تامین مالی برای تکمیل و تجهیز فضاهای ورزشی روستایی و شهری، تامین ۲۴۰ میلیارد تومان از محل منابع متمرکز وزارت نفت برای طرح های کوچک در راستای رسالت اجتماعی در راستای این فعالیت ها نیز از تصمیمات این سفر به شمار می رود.   معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: در حوزه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، با ایجاد میز خدمت در استان فعالیت های چشمگیری انجام شده است، سامانه سامد بسیار فعال بوده و نزدیک به ۲۵ هزار تماس ثبت کرده و مراجعات و مکاتبات مردمی بسیار بالا بوده است، همچنین امروز در اراک ۲۹ میزخدمت چهره به چهره مشکلات مردم را پیگیری کردند و مردم نیز رضایت داشتند.   وی خاطرنشان کرد: در بحث عدالت هیچ حوزه انتخابیه و هیچ شهرستانی را بدون پاسخگویی به نیازها ندیده ایم و منابع مالی مناسبی برای استان و تسهیلات خوبی پیش بینی شده است و با هم افزایی و همراهی مدیران و مردم و نمایندگان امیدواریم در سفرهای آینده بخش اعظمی از مشکلات را پاسخ داده باشیم.   انتهای پیام 

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد تومان انجام شده تامین منابع منابع مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور

 سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکس پو۲۰۲۴  با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار قم افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

آقامیری تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال اهم افزایش خواهد یافت. 

استاندار قم با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

آقامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

استاندار قم بیان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه