Web Analytics Made Easy - Statcounter

  عصر ایران- امام جمعۀ اردبیل در خطبه های نماز به سفر جو بایدن رییس جمهوری آمریکا پرداخت و گفت: «یک ذلت بسیار بزرگ این سفر برای آمریکا این بود که بایدن گفته بود در این سفر از عکس دونفره با بن‌سلمان اجتناب خواهد کرد چون نمی‌خواهد در کنار قاتل خاشقچی و قاتل ۸۰ بی‌گناه که در یک روز گردن زده شدند بایستد ولی وقتی به جده رسید دید اختیار دست او نیست! و این عکس قطعاً در انتخابات آمریکا علیه او به کار گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

  آیت الله عاملی در عین حال یادآور شد: البته در سفر جده بایدن یک کار بسیار خوبی انجام داد؛ اینکه در سفر به عربستان یک کلمه از حقوق بشر و دموکراسی صحبت نکرد چون بن سلمان کنار او ایستاده بود!

   به اعتقاد امام جمعۀ اردبیل یک نکته قابل توجه در نشست جده هم این است که کشورهای عربی در بیانیه اختتامی نتوانستند حتی یک کلمه راجع به مشکل اصلی جهان اسلام یعنی فلسطین حرف بزنند چون کدخدا اجازه نداد آنها هم در برابر او مثل عبد در برابر مولای خود ایستاده بودند و  نیز نتوانستند حتی یک تصمیم به نفع جهان اسلام مثل داشتن "ارز مشترک" بگیرند.

تماشاخانه آنچه باید درباره مهاجرت همراه کودکان بدانید؛ چه زمانی بهترین سن کودک برای مهاجرت است/ آسیب‌هایی که می‌شود جلوی آن را گرفت (فیلم) چند نکته کلیدی درباره قد کشیدن و رشد کودکان و نوجوانان: علایمی که باید جدی بگیرید و به پزشک مراجعه کنید (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه CNN اخیراً اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در رابطه با دیدگاه آمریکایی‌ها در مورد شیوه تعامل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با جنگ غزه کرده است.

بر پایه نتایج این نظرسنجی، ۷۱ درصد آمریکایی‌ها گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه رضایت ندارند.

همچنین ۵۳ درصد دموکرات‌ها نیز گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه ناراضی هستند.

در مجموع این آمارها بیانگر نارضایتی حداکثری مردم آمریکا از حمایت های بی چون و چرا و علنی نظامی و مالی واشنگتن از رژیم کودک کش صهیونیستی است که این روزها در کف دانشگاه های آمریکایی به طور واضح دیده می شود.

کد خبر 6092297 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • ادعای فعالیت نظامی چین در تنگه تایوان پس از پایان سفر بلینکن
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم