Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ناصرالدین الشاعر» معاون نخست‌وزیر اسبق فلسطین و عضو برجسته حماس شامگاه جمعه در شهر نابلس کرانه باختری هدف سوء قصد قرار گرفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شامگاه جمعه دو فرد مسلح ناشناس قصد ترور «ناصرالدین الشاعر» معاون نخست‌وزیر اسبق فلسطین (اسماعیل هنیه) را داشتند، اما گلوله به پای او اصابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع خبری فلسطین می‌گویند که پای ناصرالدین الشاعر که از رهبران جنبش حماس و یکی از اساتید دانشگاه ملی نجاح است، هدف اصابت 6 گلوله قرار گرفت.

جنبش مقاومت اسلامی حماس به ترور ناصر الدین الشاعر واکنش نشان داد و خواستار تحقیق فوری در مورد این ترور نافرجام شد.

در این بیانیه تأکید شده که هدف از این ترور، ایجاد آشوب و ناامنی و حذف شخصیت‌های سرشناس فلسطین وخوش‌خدمتی به دشمن صهیونیست است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این جنایت چند روز پس از حمله نیروهای امنیتی به دانشگاه نجاح انجام گرفت و این ضرورت حمایت از شخصیت‌های ملی فلسطینی از جمله دکتر الشاعر را می‌رساند.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حماس حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند

سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند

دیگر خبرها

  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است
  • حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • واکنش تند حماس و جهاداسلامی به جنایت خائنانه تشکیلات ابومازن
  • لاپید خواستار اعزام فوری حریدی‌ها به خدمت اجباری شد
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند