Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت راه حل تشکیل دو دولت به دلیل اقدامات رژیم صهیونیستی در حال فرسایش است. محمود عباس امروز (چهارشنبه) در دیدار با امانوئل مکرون) رئیس جمهور فرانسه گفت: ۷۴ سال است که منتظر پایان اشغال هستیم و غیر از ما هیچ ملتی در جهان تحت اشغال خارجی زندگی نمی‌کند.

به گزارش الجزیره، او از کشور‌های اروپایی که فلسطین را به رسمیت نشناخته‌اند، خواست تا پیش از آنکه دیر شود، راه حل تشکیل دو دولت را حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عباس که به دعوت رئیس جمهور فرانسه عازم پاریس شده است، در این دیدار بار دیگر خواست که موضوع قتل شیرین ابوعاقله، روزنامه‌نگاری که در ماه مه هنگام پوشش خبری عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری کشته شد، روشن شود.

محمود عباس گفت: این خبرنگار با خونسردی و بدون دلیل کشته شد. ابوعاقله را چه کسی کشت؟ ما از آن‌ها می‌خواهیم قاتل را پیدا کنند.

رئیس جمهور فرانسه نیز هنگام پذیرایی از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در کاخ خواستار از سرگیری مذاکرات صلح در خاورمیانه شد.

مکرون گفت: اخراج خانواده‌های فلسطینی، تخریب‌ها و سیاست شهرک‌سازی امکان صلح را از بین می‌برد و خواستار پایان یافتن اقدامات یکجانبه هستیم.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین جمعه گذشته نیز با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا که از زمان تصدی پست ریاست جمهوری در نخستین سفر خود به خاورمیانه آمده بود، گفت‌گو کرد.

این نخستین بار از سپتامبر ۲۰۱۸ است که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به دعوت رئیس جمهور فرانسه در پاریس حضور دارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: رئیس رئیس جمهور رئیس جمهور آمریکا رئیس جمهور روسیه رئیس فرانسه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین رئیس جمهور فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!

ترامپ به اعتراضات حمایت از فلسطین در تجمعات دانشجویی اخیر در آمریکا واکنش نشان داد و خواستار توقف آن شد.   به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.   به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»   این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.   همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه واکنش عباس عبدی به اعتراضات دانشجویان در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان پخته نمی‌شود نقشه جهانی اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی (+عکس)

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان
  • چرا سران تشکیلات خودگردان از «طوفان الاقصی» خشمگین هستند؟
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»