Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ائتلاف الفتح در عراق با تاکید اینکه این کشور بخشی از اردوگاه صهیونیستی نخواهد بود، گفت: آرمان فلسطین در وجدان هر شهروند عراقی، زنده باقی خواهد ماند. هادی العامری امروز (چهارشنبه) گفت: ما اجازه نخواهیم داد که عراق بخشی از اردوگاه صهیونیست‌ها در منطقه باشد. به همت عراقی‌های صادق و وفادار، منافع رژیم صهیونیستی در منطقه محقق نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش المعلومه، رئیس ائتلاف الفتح گفت: آرمان فلسطین در وجدان هر عراقی، زنده و پویا خواهد ماند.

العامری همچنین خواستار تسریع در انتخاب رئیس جمهور و وزرا و تشکیل دولت عراق شد و گفت: مطالبه فوری ما برای برقراری ثبات و جلوگیری از نزاع و فتنه انگیزی است.

پارلمان عراق ۵ خرداد قانونی تصویب کرد که بر اساس آن هرگونه رابطه با رژیم صهیونیستی یا همکاری با افراد و شرکت‌های صهیونیستی جرم به شمار می‌رود.

چندی پیش کنفرانسی با عنوان «آشتی و عادی سازی» با حضور برخی چهره‌های شناخته شده بعثی و تعدادی از رؤسای عشایر سنی مذهب استان الانبار و نینوا در «اربیل» مرکز اقلیم کردستان عراق برگزار شد. موضوع این کنفرانس ضرورت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و تطهیر «توافق آبراهام» بود.

به محض پخش شدن خبر این کنفرانس موجی از اعتراض و خشم نسبت به آن در عراق به راه افتاد. مردم برخی از شهر‌های عراق به خیابان‌ها آمده و علیه این کنفرانس تظاهرات کردند و مقامات این کشور یکی پس از دیگری اعلام کردند از کنفرانس اربیل خبر نداشته و با آن موافق نبودند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گزارش گزارش عملکرد گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی گزارش مالی گزارش مشاغل آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود

رئیس سازمان بهداشت جهانی وابسته به سازمان ملل متحد نسبت به حمله زمینی احتمالی رژیم صهیونیستی به رفح، جایی که بیش از یک میلیون فلسطینی به آنجا پناه برده‌اند، ابراز نگرانی کرد و گفت چنین حمله‌ای «فاجعه انسانی» خواهد بود.

به گزارش ایسنا، نیروهای اشغالگر برای دویست و هشتمین روز متوالی با انجام ده‌ها حمله هوایی و توپخانه‌ای و کشتار خونین در نوار غزه به جنایت نسل‌کشی در این باریکه تحت محاصره ادامه می‌دهند.

«تدروس آدهانوم گبریسوس» رئیس سازمان بهداشت جهانی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «یک حمله تمام‌عیار به رفح، فاجعه انسانی به دنبال خواهد داشت. ما از اسرائیل می‌خواهیم پیشروی نکند.»

او در ادامه تاکید کرد: «ما از تمامی طرف‌ها می‌خواهیم نسبت به آتش‌بس و صلح بادوام تلاش کنند.»

این اظهارات رئیس سازمان بهداشت جهانی پس از آن اعلام شد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: «چه درباره آتش‌بس و تبادل اسرا توافق کنیم و چه نکنیم، نیروهای ما برای ریشه‌کن کردن حماس وارد رفح خواهند شد.»

روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال هم امروز - چهارشنبه - به نقل از مقامات مصری نوشت رژیم صهیونیستی طرحی را به آنها ارائه کرده که مناطق متعددی را در شهر رفح در جنوب نوار غزه نشان می‌دهد که ارتش اشغالگر قصد دارد آنها را هدف قرار دهد و ادعا می‌کند که مبارزان جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در تونل‌های داخل آنها پنهان شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود
  • چرایی بدل شدن اردن به بخشی از سپردفاعی در خدمت صهیونیست‌ها
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان