Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: با شیوع وبا در کشور عراق، تا به این لحظه تعداد ۱۵ نفر در منطقه اورامانات استان به علت مرداوات بیشتر با کشور همسایه مبتلا قطعی به این بیماری شناسایی شده‌اند.

وی ادامه داد: ۹ نفر از این تعداد مربوط به پاوه، ۲ مورد از جوانرود و یک نفر دیگر نیز از اتباع کشور عراق است که در شهر جوانرود غربالگری و شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: تاکنون هیچ مورد فوتی در استان بر اثر بیماری وبا گزارش نشده است.

وی در ادامه به وضعیت کرونا در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۹ شهرستان‌گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، صحنه، روانسر، کنگاور، هرسین، سنقرو کلیایی، اسلام‌آباد غرب و دالاهو در وضعیت زرد قرار داردند.

شکیبا تصریح کرد: پنج شهرستان باقی‌مانده کرمانشاه، جوانرود، قصرشیرین، پاوه و ثلاث باباجانی در وضعیت آبی هستند.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر بیماران سرپایی شناسایی شده، گفت: انجام واکسیناسیون تاثیر به‌سزایی در افزایش سطح ایمنی جامعه دارد و افرادی که دُز سوم واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت، خانه‌ها و پایگاه‌های بهداشتی نزدیک محل سکونت خود مراجعه و نسبت به تکمیل واکسن خود اقدام کنند.

شکیبا تصریح کرد: افراد در صورت مشاهده علائم بیماری به مراکز منتخب جهت نمونه‌گیری و انجام آزمایش مراجعه کنند تا درصورت ابتلا اقدامات مورد نیاز از جمله قرنطینه و رعایت نکات بهداشتی را انجام دهند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابراهیم شکیبا وبا 15 نفر خیزش زردتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جالب شاعر شدن شهرام شکیبا + فیلم

شهرام شکیبا، منتقد سینما، شاعر طنزپرداز، مجری و بازیگر تلویزیون است که با حضور در فصل جدید برنامه مدار بسته به تعریف ماجرای ورودش به عرصه شعر پرداخته است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ماجرای جالب شاعر شدن شهرام شکیبا + فیلم
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد
  • درمان بیماری‌های کلیوی با سم این حشره خطرناک
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • درمان بیماری کلیوی با سَم صدپایان!
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان