Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@12:49:25 GMT

اعزام ۵۶۰ زنجانی به اردو‌های راهیان نور

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۴۰۷۴

اعزام ۵۶۰ زنجانی به اردو‌های راهیان نور

سرهنگ سهندی با اشاره به برگزاری اردو‌های راهیان نور غرب، گفت: اردوی راهیان نور غرب شهرستان زنجان با ظرفیت ۵۶۰ نفر برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه اردوی راهیان نور غرب خواهران با ظرفیت ۲۸۰ نفر تا یکم مرداد ماه برگزار می‌شود، افزود: اردوی راهیان نور غرب برادران با ظرفیت ۲۸۰ نفر در بازه زمانی ۴ و ۵ مرداد ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به  اینکه اردوی راهیان نور غرب در قالب ۲ کاروان دو روزه به مناطق عملیاتی بانه و سردشت اعزام می‌شوند، ادامه داد: زائران زنجانی از یادمان‌های سیرانبند و بوالحسن و بلفت بازدید خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به هدف برگزاری اردوی راهیان نور، گفت: هدف از برگزاری اردوی راهیان نور نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

سرهنگ سهندی با بیان اینکه اهمیت برگزاری اردوی راهیان نور امسال با توجه به فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری پررنگ‌تر از گذشته است، ادامه داد: راهیان نور بهترین فرصت برای انجام جهاد تبیین است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده سپاه ناحیه زنجان اردوهای راهیان نور اردوی راهیان نور غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن زاده عصر یکشنبه در اولین جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان تهران در سال ۱۴۰۳، که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران برگزار شد، از استقبال خوب مردم نسبت به برگزاری این اردوها خبر داد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا مدتی در برگزاری اردوی راهیان نور وقفه ایجاد شده بود که خوشبختانه پس از پایان همه گیری، شاهد برگزاری این اردوها هستیم.

حسن زاده گفت: راهیان نور در سال گذشته در حوزه غرب، جنوب غرب و راهیان پیشرفت برگزار و طی آن ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف از جمله اهالی محلات و دانش آموزان در این اردو شرکت کرده‌اند.

کد خبر 6091457

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور