Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز آسمان استان طی ساعات صبحگاهی در مناطق ساحلی و برخی نقاط دریایی ابری با احتمال بارش خفیف باران و در ساعات عصرگاهی در ارتفاعات به ویژه ارتفاعات شرقی و شمالی با رگبار باران، رعد وبرق و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

با توجه به وقوع بارش‌های رگباری و خطر وقوع سیلاب و صاعقه توصیه می‌شود که از تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز و فردا دریای عمان، تنگه هرمز و خلیج فارس نیز با افزایش باد‌های جنوب شرقی متلاطم خواهد بود و از اواخر شب بر میزان سرعت باد افزوده می‌شود.

طی این مدت شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند.

از روز دوشنبه (۳ مرداد) تا پایان هفته جاری با تقویت سامانه فصلی مونسون بر شدت و گسترش بارش‌ها در مناطق جنوبی کشور و استان هرمزگان افزوده خواهد شد.

بارش‌های رگباری شدید در بیشتر مناطق استان سبب طغیان رودخانه‌های فصلی می‌شود.

جزئیات بیشتر در مورد نحوه فعالیت سامانه فصلی مونسون و بارش های گسترده در سطح استان طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی هرمزگان بارش های سیل آسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید

مهدی مهرور گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تقویت موج ناپایدار و سامانه تندری از جمعه تا شنبه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن به ویژه در ارتفاعات رخداد رگبار ساعتی و رعدوبرق ، وزش باد شدید مورد انتظار است.   وی در ادامه اثر مخاطره این سامانه را آب گرفتگی معابر و اختلال در ترددهای جاده ای ، ریزش سنگ و رانش کوه ( واریزه ) بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل های فصلی عنوان كرد.   مهرور توصیه کرد: شهروندان البرزی از ترددهای غیر ضروری در ارتفاعات و جاده های کوهستانی و نیز در سطح شهر و از توقف و برپایی چادر در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل های فصلی و دامنه کوه ها خودداری کنند.   وی از کوهنوردان خواست از هر گونه صعود به قلل استان خودداری کنند. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی به کشاورزان/ گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید
  • تشدید بارش‌ها در شمال و شمال شرق کشور تا ۱۵ اردیبهشت
  • تداوم بارش‌ها در جنوب غرب خوزستان
  • تداوم بارش‌ها در خوزستان
  • سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در خراسان جنوبی
  • پیش بینی باران بهاری برای امروز
  • هرمزگان آخر هفته بارانی می‌شود
  • هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان
  • رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید
  • پیش بینی بارش های رگباری برای آسمان زنجان