Web Analytics Made Easy - Statcounter

ا حضور سردار یزدی، دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی و داود گودرزی دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی از ۸ اثر مکتوب در حوزه مسائل مرتبط با مفاسد اقتصادی رونمایی شد.

به گزارش ایران اکونومیست، در حاشیه نشست دبیران استانی قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی از ۸ اثر مکتوب این مجموعه که به بررسی خلأها، چالش‌ها و راهکارهای مطالبه گری، قاچاق کالا و ارز، نظام سلامت، تجهیزات پزشکی، خصوصی سازی، مالیات، زمین‌خواری و مناطق آزاد به‌عنوان بخشی از مهم‌ترین مسائل اقتصادی کشور می‌پردازد، رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست داود گودرزی ضمن اشاره به فلسفه، اهداف و اهمیت مبارزه با فساد بیان داشت: مبارزه مؤثر و هوشمندانه با مفاسد اقتصادی علاوه بر امیدآفرینی و افزایش سرمایه اجتماعی، زمینه‌ی اجرای تدابیر صحیح دولتمردان را نیز فراهم خواهد کرد.

وی گفت: مبارزه با فساد قبل از هر چیز به اراده و عزم جدی و ملی نیاز دارد که الحمدالله به‌مرور این عزم در حال شکل‌گیری است.

در این مراسم همچنین سردار یزدی، دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: امروز تلاش و پیگیری آقای رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور برای جلوگیری از ایجاد گلوگاه‌های جدید فساد و همچنین مبارزه با مفاسد قابل تقدیر است منتها تحقق این امر به بهترین نحو، نیاز به یک حضور همه جانبه در همه ارکان است و مجموعه‌های مردمی نیز باید نقش ویژه‌ای ایفا نمایند.

وی با اشاره به اینکه ستاد مبارزه با فساد متعلق به قوای سه‌گانه است و فقط اختصاص به دولت ندارد افزود: اولویت‌هایی را برای هر قوه در سال ۱۴۰۱ انتخاب کرده‌ایم که در کارگروه‌های تخصصی با حضور نمایندگان دستگاه‌ها با جدیت این اولویت‌ها را دنبال می‌کنیم و به دنبال افزایش مشارکت مردمی و NGO ها در پیشبرد اهداف هستیم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ، خصوصی سازی ، مبارزه با فساد اقتصادی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی خصوصی سازی مبارزه با فساد اقتصادی مبارزه با مفاسد اقتصادی مبارزه با فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟

دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخوردهای تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات متزوّرانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد! 

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد...

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • ضرورت تجلیل از پیشگامان موج جدید ضد صهیونیستی
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • تحرک را از مجرمان و مخلان نظم و امنیت خواهیم گرفت
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا