Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبوب حیدری گفت: ورود مصالح غیر استاندارد بازار ساخت و ساز را مختل می کند و برای همین به هیچ عنوان اجازه ورود این مصالح به استان داده نمی‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل می گوید: در ساخت و سازها نهایت دقت و کنترل لازم از سوی ناظران انجام می‌شود و اعتقاد داریم که هیچ پروژه‌ای نباید مشکل سازه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، در اجرای پروژه‌های دستگاه‌های دولتی مشکل چندانی در کیفی‌سازی ساخت و استفاده از مصالح استاندارد وجود ندارد ولی در ساخت و سازهای اشخاص ممکن است برخی مشکلات و موانع وجود داشته باشد.

حیدری گفت: با تشدید نظارت‌ها از سوی متولیان امر و توجه مهندسان و مجریان مربوطه جلوی استفاده از مصالح غیراستاندارد گرفته شود.

او همچنین در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های راهسازی در استان می گوید: تکمیل بزرگراه پارس‌آباد - مشگین‌شهر و همچنین بزرگراه پارس‌آباد - سربند - مشکین‌شهر به طول ۶۰ کیلومتر هر کدام نیازمند یک هزار میلیارد تومان منابع مالی است.

حیدری با بیان اینکه بهسازی جاده پارس‌آباد - سربند بعنوان یکی از پرترددترین جاده‌های استان باهدف کاهش تصادفات در دستور کار قرار گرفته است، گفت:۱۱ کیلومتر عملیات آسفالت این مسیر به اتمام رسیده و خط‌کشی، نصب علائم و گاردریل این مسیر در دستور کار راه و شهرسازی استان است و تلاش می‌کنیم اعتبار موردنیاز را تأمین کنیم.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل، عملیات اجرایی بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر از سال‌های گذشته سرعت گرفته و ۱۳ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است.

او گفت: با راه‌اندازی این پروژه شاهد ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای در این مسیر خواهیم بود.

حیدری با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور در توسعه بزرگراه‌های استان می گوید: از ۶هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال مصوبه سفر رئیس‌جمهور به استان برای طرح‌های عمرانی، زیربنایی و زیرساختی، ۲هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از این منابع صرف توسعه بزرگراه‌های استان می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استفاده از مصالح استاندارد کاهش تصادفات بزرگراه اردبیل مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد

داریوش حسن‌نژاد اظهار داشت: در راستای حفاظت و حراست از منابع آب استان به‌خصوص منابع آب زیرزمینی که با افت مداوم مواجه هستند، پروژه‌های طرح احیا و تعادل بخشی در دست اقدام هستند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به پروژه تقویت استقرار گروه‌های حفاظت و نظارت بر منابع آبی در سطح استان به تعداد ۱۸ گروه و ۴۵ نفر اشاره کرد که وظیفه این اکیپ‌ها گشت‌زنی مداوم در سطح دشت‌های استان برای جلوگیری از بروز تخلفات از جمله جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز، جلوگیری از انتقال غیرقانونی آب به اراضی خارج از اراضی تحت شرب چاه‌ها، جلوگیری از تغییر نوع مصرف چاه‌های صنعتی جهت مصارف کشاورزی و جلوگیری از تجاوز به حریم و بستر رودخانه‌ها است.

وی افزود: دو پروژه انسداد چاه‌های غیرمجاز در سطح استان از طریق واگذاری به پیمانکار واجد شرایط و در سقف اعتبارات و تخصیص پروژه به‌صورت سالانه در حال انجام است که در این راستا تعداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ با حجم صرفه‌جویی ۱۱.۷ میلیون مترمکعب پر و مسلوب المنفعه شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹۳ دستگاه کنترل هوشمند بر روی چاه‌های دارای پروانه بهره‌برداری نصب شده است و از تعداد هفت هزار و ۶۷۳ حلقه چاه‌های کل استان، ۳۰ درصد مجهز به دستگاه کنترل هوشمند شده است.

حسن‌نژاد در خصوص چاه‌های صنعتی، بیان داشت: تعداد ۱۵۰ حلقه چاه صنعتی به کنتور هوشمند تجهیز شده است که ۱۰ درصد کل چاه‌های صنعتی را تشکیل می‌دهد، از سوی دیگر سامانه پایش از راه دور کنتورها در حال راه‌اندازی است که تعدادی از شرکت‌های کنتور ساز، سامانه پایش را تحویل داده‌اند و تعدادی دیگر در حال تکمیل آن هستند

وی گفت: چاه‌های فاقد کنتور برابر بند ب تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مکلف به پرداخت آب‌بها بر اساس پروانه بهره‌برداری و مبالغ اعلام شده هستند؛ ازاین‌رو توصیه می‌شود مالکین چاه‌ها برای ارائه خدمات بهتر جهت خرید و نصب کنتور هوشمند به شرکت آب منطقه‌ای لرستان مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از روز جمعه
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد