Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» ، علی اکبر کریمی درباره توقف خط تولید خودروهایی مانند تیبا، سمند و ساینا و جایگزین کردن خودروهای مذکور با شاهین، هایماs8 و... گفت: خودروسازان باید در تولیدات خود، علاوه بر ارتقای کیفیت به تنوع محصول و پوشش سلایق مختلف با توجه به درآمدهای متفاوت مشتریان توجه کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: باید تولید خودروهای اقتصادی با برخورداری از شاخص‌های کیفی مناسب که اقشار متوسط جامعه توانایی خرید آن‌ها را دارند، در برنامه تولید خودروسازان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در جلساتی که با نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت داشتیم، ضرورت تولید خودروهایی متناسب با درآمد اقشار متوسط مورد تاکید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه براساس گزارش‌های ارائه شده از سوی خودروسازان، این شرکت‌ها برنامه تولید خودرو براساس درآمدهای مختلف را در دستورکار دارند، تصریح کرد: روند تولید در شرکت‌های خودروسازی نباید فقط به سمت تولید خودروهای لوکس و گران قیمت سوق پیدا کند و تولیدات آن‌ها باید تمامی درآمدها را پوشش دهد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: نایب رئیس کمیسیون صنایع خودروسازان نماینده تولید خودروهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • واکنش عجیب طراح برنامه اقتصادی رییسی به وضعیت هزینه‌کرد دولت/ جبراییلی هم به شادی بی‌دلیل خبرگزاری دولت اعتراض کرد
  • امیرعبداللهیان: توقف جنگ در دستورکار سازمان همکاری قرار دارد
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است