Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کاشان ضمن اشاره به تخصیص سهم معادن به منطقه گفت: مشکلات تخصیص زمین ویژه ساخت مسکن در روستاها رفع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدشریف زارعی صبح امروز در نشست با اعضای شوراهای اسلامی روستاهای خنب، جزه، یزدآباد و حسنارود اظهار داشت: در دولت سیزدهم توجه به روستاها و مناطق محروم شهرستان کاشان مورد تاکید قرار دارد که امیدواریم با حل و فصل مشکلات روستاییان از مهاجرت معکوس به شهر جلوگیری‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به صورت دوره‌ای میز ارتباطات مردمی فرمانداری تحت عنوان "خدمت صالح" را در تمامی روستاها برگزار خواهد شد که از فواید این طرح‌ها ارتباط بدون واسطه با مردم و رسیدگی به مشکلات روستاییان خواهد بود. 

فرماندار ویژه کاشان در خصوص شوراهای اسلامی روستاها بیان داشت: اعضای شوراهای اسلامی در روستاهای شهرستان کاشان به عنوان معتمد مردم شناخته می‌شود و لازم است ضمن آشنایی کامل با قوانین و مقررات با پیگیری مسائل مردم به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین باشند. 

زارعی در خصوص مسائل و مشکلات روستاهای خنب، جزه و یزدآباد گفت: روستاهای خنب و جزه از مقاصد گردشگری و کوهنوردی بخش مرکزی هستند که با توجه به استقبال شهروندان کاشانی از ورزش کوهنوردی این منطقه نیازمند توجه در خدمت‌رسانی و همچنین جاده‌ای مناسب است. 

وی اضافه کرد: با توجه به وجود معادن در مسیر روستاها با پیگیری‌های انجام شده در صورتی که امسال سهم معادن به شهرستان کاشان اختصاص پیدا کند، این اعتبار با اولویت راه‌های روستایی برای بهسازی جاده و آسفالت این روستاها استفاده خواهد شد تا از خطرات و سوانح جاده‌ای که به صورت هفتگی شاهد آن هستیم کاسته‌ شود. 

کشتارگاه‌های استان مرکزی عیدقربان خدمت‌رسانی می‌کنند/ تشدید نظارت بر مراکز فروش و ذبح دامفرمانده سپاه استان اردبیل: 2200 گروه جهادی در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی فعال هستند136 گروه جهادی فعال در شمال غرب شیراز به محرومان خدمت‌رسانی می‌کنند

فرماندار ویژه شهرستان کاشان در خصوص دیگر مسائل و مشکلات روستاهای خنب، جزه، یزدآباد و حسنارود بیان داشت: در کنار مشکلات جاده‌ای، مباحث فاضلاب روستایی در مناطق کوهستانی، مشکلات اختصاص زمین برای روستاییان از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ایجاد دامگاه برای متمرکز کردن و کاهش تردد دام در سطح روستاهای شهرستان کاشان است که مورد بررسی برای رفع آن قرار می‌گیرد. 

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان کاشان خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است

نماینده مردم اصفهان گفت: شبکه معابر شرق شهرستان اصفهان بسیار ضعیف است و جاده‌های اصلی سرویس دهنده در مناطق  شمالی و جنوبی و قهاب در بدترین شرایط خودش است و پیگیری‌های ما برای حل این مشکل تاکنون به جایی نرسیده و شرمنده مردم هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی طغیانی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان اظهار داشت: بخش امروزی منطقه شرق شهرستان اصفهان، حکم قلب منطقه شرق استان را دارد و در این بخش بین 70 تا 80 هزار نفر جمعیت داریم و نقطه صقل منطقه به شمار می‌رود.

وی افزود: با این حال شبکه معابر این بخش بسیار ضعیف است و جاده‌های اصلی سرویس دهنده در مناطق  شمالی و جنوبی و قهاب در بدترین شرایط خودش است و پیگیری‌های ما برای حل این مشکل تاکنون به جایی نرسیده و شرمنده مردم هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متأسفانه منطقه و به طور کلی شرق استان مسیر سرویس‌دهی مناسبی ندارد و حل این مشکلات نیاز به عزم جدی دارد.

وی مسئله آب را مهم‌ترین مشکل منطقه شرق شهرستان اصفهان دانسته و گفت: در این منطقه کشاورزی از قدیم جریان داشته و صدمات زیادی از این موضوع خورده است اما متاسفانه تلاش‌های ما تاکنون به جایی نرسیده است و امیدواریم بتوانیم در زمان باقی مانده از عمر دولت سیزدهم، خروجی قابل عرضه‌ای برای مردم این منطقه در حل مسئله آب داشته باشیم.

ACD فضای اقتصادی اصفهان را تغییر خواهد داد + فیلم

وی در ادامه افزود: یکسری از مشکلات خاص مناطق هستند به طور مثال در منطقه اصفهانک بنیاد مسکن در دوره‌ای واگذاری داشته اما سایر خدمات روی زمین مانده است و این دست مشکلات باید هر چه سریع‌تر حل شوند.

طغیانی در پایان گفت: امیدوارم این جلسه نقطه عطفی برای حل مشکلات منطقه شرق اصفهان و سایر مناطق استان باشد.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان