Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@03:10:55 GMT

شمار جانباختگان سیل استهبان فارس به ۱۵ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۵۷۸۳

شمار جانباختگان سیل استهبان فارس به ۱۵ نفر رسید

مدیرکل مدیریت بحران استان فارس گفت: در حادثه سیلاب در بستر رودخانه رودبال استهبان ۱۵ نفر جان باخته و ۸ نفر نیز مفقود شده‌اند.

«خلیل عبداللهی» مدیرکل مدیریت بحران استان فارس در گفت‌وگو با ایلنا درباره جزییات حادثه گفت: عصر دیروز سی و یکم تیر ماه، بارش شدید باران در شهرستان استهبان حوالی سلطان شهباز، طغیان رودخانه رودبال و وقوع سیل را به دنبال داشت که به موجب آن تاکنون ۱۵ نفر جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استان فارس ادامه داد: همچنین ۸ نفر نیز مفقود شدند. جستجوها برای یافتن مفقودی‌ها همچنان ادامه دارد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: به محض وقوع این حادثه طبیعی، مسوولان و نیروهای امدادی برای بررسی جزییات ماجرا در محل حضور یافتند.

تماشاخانه آنچه باید درباره مهاجرت همراه کودکان بدانید؛ چه زمانی بهترین سن کودک برای مهاجرت است/ آسیب‌هایی که می‌شود جلوی آن را گرفت (فیلم) چند نکته کلیدی درباره قد کشیدن و رشد کودکان و نوجوانان: علایمی که باید جدی بگیرید و به پزشک مراجعه کنید (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شبکه‌های خبری پاکستان، این حادثه صبح امروز در منطقه کوهپایه‌ای «دیامر» به وقوع پیوست.

پلیس اعلام کرد: این اتوبوس که تعداد سرنشینان آن حدود ۳۵ نفر شامل مرد، زن و بچه بود به علت سرعت غیرمجاز از جاده منحرف و به دره سقوط کرد.

منابع بیمارستانی بدون اشاره به شمار زخمی‌ها اعلام کردند: وضعیت جسمانی برخی مصدومان این حادثه مساعد نیست و احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.

به گزارش پلیس، جسد قربانیان این حادثه از جمله چند زن و کودک از دره بیرون کشیده شد و نیرو‌های امدادی با توجه به مشکلات ناشی از فاصله جاده تا پایین دره در حال جستجو برای یافتن مابقی اجساد هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • درباره سفر رافائل گروسی به ایران؛ ماموریت دیپلماتیک مدیرکل آژانس در روزهای طوفانی منطقه/ مدیریت بحران؛ محتمل ترین نتیجه سفر
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در استان تهران/ باد شدید در راه است
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در تهران
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در استان تهران / باد شدید در راه است
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • آخرین جزئیات خسارت بارش‌ها در اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت