Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:49:27 GMT

تاثیر خدمات پس از فروش و گارانتی گوشی بر رضایت مشتریان

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۵۸۴۱

تاثیر خدمات پس از فروش و گارانتی گوشی بر رضایت مشتریان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، جذب مشتریان جدید، بدون شک بخشی از برنامه افزایش درآمد هر شرکتی است، اما این تمام ماجرا نیست. برای گسترش کسب‌وکار خود، باید بتوانید مشتریانتان را به خریداران ثابت تبدیل کنید. یکی از روش‌های رسیدن به این هدف، ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی گوشی باکیفیت است. تحقیقات نشان می‌دهند، مشتریانی که خدمات پس از فروش باکیفیت دریافت کرده‌اند، ۸۲ درصد بیشتر احتمال دارد که مجدداً از شما خرید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۸۶ درصد بیشتر احتمال دارد که این مشتریان هزینه بیشتری برای خریدهای آینده خود کنند و ۹۷ درصد بیشتر احتمال دارد که تجربیات مثبت خود از خرید از شما را با دیگران به اشتراک بگذارند.

به عنوان مثال موفقیت شرکت سپهر تعامل سرویس، به عنوان ارائه‌دهنده بهترین گارانتی گوشی در ایران، ثابت می‌کند که خدمات پس از فروش گوشی تأثیر بسزایی بر رضایتمندی مشتریان دارد. اگر تمایل دارید مشتریانی ثابت داشته باشید و می‌خواهید این مشتریان، وفاداری خود را با تبلیغ کردن شما ثابت کنند، بر ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی عالی تمرکز کنید.

در این مقاله توضیح خواهیم داد که خدمات پس از فروش گوشی چیست و چگونه می‌توانید از آن برای افزایش فروش و وفاداری مشتریان استفاده کنید.

خدمات پس از فروش و گارانتی گوشی چیست؟

خدمات پس از فروش، مجموعه اقداماتی است که برای حفظ ارتباط با مشتریان خود پس از خرید آن‌ها انجام می‌دهید. خدمات پس از فروش و رضایت مشتری ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. هدف از خدمات پس از فروش و گارانتی گوشی، راضی نگه‌داشتن مشتریان است. تماس مداوم با مشتری و گرفتن بازخورد و ارائه راهنمایی باکیفیت بسیار مهم است. گارانتی گوشی موبایل مهم‌ترین بخش‌های خدمات پس از فروش شرکت‌های وارد کننده موبایل است.

دلیل اصلی تمرکز بیشتر کسب‌وکارها بر پشتیبانی و خدمات پس از فروش این است که وفاداری به برند و حفظ مشتری را افزایش می‌دهد. طبق تحقیقات بالا، هرچه مشتریان شما خدمات پس از فروش بهتری دریافت کنند، احتمال بیشتری وجود دارد که مشتری شما باقی بمانند و بیشتر هزینه کنند.

مزایای خدمات پس از فروش برای فروش گوشی تلفن همراه

خدمات پس از فروش تلفن همراه به مشتریان نشان می‌دهد که برند شما تا چه میزان به آنها اهمیت می‌دهد و در دنیای امروز این یک تمایز قدرتمند است. خدمات پس از فروش، به چهار طریق می‌تواند به افزایش درآمد کمک کند: رضایت مشتری، حفظ مشتری، افزایش معرفی شما به دیگران و ایجاد یک تصویر عالی از برندتان.

خدمات گارانتی، مشتری شما را راضی نگه می‌دارد

در عصر دیجیتال، فروش گوشی‌های عالی با خدمات گارانتی ضعیف، مدت زیادی دوام نخواهد داشت. نظرات بد کاربران و رتبه‌بندی‌های با ستاره پایین می‌تواند حتی برای بهترین محصولات نیز فاجعه‌بار باشد. با این حال، اگر گوشی‌های عالی خود را با خدمات پس از فروش و گارانتی درجه یک، هم قبل و هم پس از فروش پشتیبانی کنید، فرمولی برای ایجاد مشتریانی همیشگی در دست دارید.

از انتظارات مشتریان خود فراتر بروید و اطمینان حاصل کنید که سؤالی در ذهن آنها باقی نماند یا مانعی در استفاده آن‌ها از محصول شما باقی نمی‌ماند. به سرعت موانع احتمالی را رفع کنید تا احساسات منفی را قبل از ریشه‌دواندن خنثی کنید (به‌عنوان‌مثال، از طریق تماس تلفنی، چت زنده، ربات‌های چت یا راهنمایی‌های پاپ‌آپ).

خدمات پس از فروش، وفاداری مشتری را افزایش می‌دهد

مشتریان شاد و وفادار بیشتر از مشتریان جدید برای برند شما هزینه کرده و محصولات بیشتری خریداری می‌کنند. اگر با مشتریان فعلی خود به‌خوبی رفتار کنید، زمانی که قصد خرید دارند، شما را به‌جای دیگر شرکت‌ها انتخاب می‌کنند و برعکس هرچه مشتریان شما از خدمات پس از فروشتان احساس رضایت کمتری داشته باشند، احتمال اینکه در دفعات بعدی خرید گوشی، به سمت یکی از رقبای شما بروند بیشتر خواهد بود.

خدمات پس از فروش، تبلیغات دهان‌به‌دهان مثبت را افزایش می‌دهد

مشتریان خوشحال، اساساً بازاریابان برند شما هستند. مشتریان راضی و وفادار بیشتر درباره گوشی‌ها و برند شما با دوستان و خانواده خود صحبت می‌کنند.

خریداران گوشی دوست دارند قبل از خرید محصول یا خدمات، از تجربیات دیگران مطلع شوند. دوستان و خانواده یکی از قابل‌اعتمادترین منابع اطلاعاتی برای اکثر مردم هستند و شنیدن خبرهای خوب در مورد یک شرکت می‌تواند به معنای خرید از آن یا رفتن به سمت یک رقیب دیگر باشد.

تحقیقات نشان می‌دهد که ۶۸٪ از مشتریان اگر مطمئن باشند که تجربه بهتری با یک شرکت فروش گوشی تلفن همراه خواهند داشت، حاضرند ۱۵٪ بیشتر برای یک محصول مشابه بپردازند. اگر خدمات پس از فروش عالی ارائه دهید، مشتریان راضی شما از طریق تبلیغات شفاهی مثبت، سود بیشتری برایتان به ارمغان خواهند آورد.

خدمات پس از فروش، تصویر برند شما را بهبود می‌بخشد

تعاملات مشتری با شما، از زمانی که برای اولین‌بار نام برندتان را می‌شوند تا پس از خرید محصولتان، درک آنها از برندتان را شکل می‌دهد. یک تجربه مثبت پس از خرید می‌تواند به مشتری کمک کند که برند شما را قابل‌اعتماد بداند و این می‌تواند منجر به افزایش وفاداری و خرید مشتری شود.

خدمات گارانتی گوشی سپهر تعامل سرویس

شرکت سپهر تعامل سرویس، توانسته است در مدتی کوتاه، به یکی از اصلی‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات پس از فروش تلفن همراه در سطح کشور مطرح شود و خدمات متمایزی مانند تعویض ۱۴ روزه، گارانتی ۱۸ ماهه و تعمیر را به هم‌وطنان ارائه کند.

سپهر تعامل سرویس، به عنوان ارائه‌دهنده گارانتی تبلت و موبایل در کشور، همواره موفق به کسب رضایت مشتریان بوده است. جهت دریافت خدمات پس از فروش سپهر تعامل سرویس به سایت ما به آدرس sepehrtaamolservice.com مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱-۸۸۳۰۰۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5544623

منبع: مهر

کلیدواژه: موبایل خرید آنلاین گوشی هوشمند خدمات پس از فروش قیمت خرده فروشی بازار تهران قیمت میوه شهر تهران قیمت مسکن قیمت خودرو قیمت گوشت قیمت مرغ قیمت ماهی قیمت میوه و تره بار گوشت قرمز آپارتمان بازار خودرو بازار آزاد تهران خدمات پس از فروش و گارانتی گوشی رضایت مشتری تلفن همراه فروش گوشی برند شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

امتداد - خدمت سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، به صورت شبانه روزی و بدون محدودیت مبلغ، در دسترس مشتریان قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  مشتریان این بانک با استفاده از سفته الکترونیکی علاوه بر سهولت دسترسی به یک ابزار موثر تعهد پرداخت، صرفه جویی در زمان و هزینه و بالابردن امنیت، می توانند به صورت شبانه روزی و بدون محدودیت مبلغ، از این خدمت غیر حضوری بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش، شرط بهره مندی از مزایای سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، داشتن حداقل یک حساب فعال در این بانک و همچنین معرفی امضای دیجیتال است.

این گزارش می افزاید: تمام مراحل صدور، دریافت، ضمانت، پشت نویسی و تسویه سفته، به صورت الکترونیکی و غیرحضوری از طریق اینترنت بانک کشاورزی انجام می شود.

شایان ذکر است؛ صرفه جویی در کاغذ و حفظ محیط زیست، عدم نیاز به نگهداری فیزیکی، امنیت بالا و عدم امکان جعل سفته الکترونیکی، داشتن کد شناسایی منحصر به فرد و قابل استعلام، امکان خرید سفته به مبلغ مورد نیاز و مشخص، امکان تسویه تدریجی، اعتبار در مراجع قضایی با توجه به برخورداری از امضای دیجیتال، امکان خرید سفته دیجیتال توسط مشتریان بانک کشاورزی برای سایر اشخاص حقیقی و نیز امکان استفاده به عنوان وثیقه تسهیلات، از مزایای سفته الکترونیکی بانک کشاورزی است.

مشتریان بانک کشاورزی می توانند به منظور انجام هرگونه عملیات برای سرویس سفته الکترونیک، ابتدا با نصب نرم افزار امضای دیجیتال از طریق لینک موجود در اینترنت بانک کشاورزی و یا سایر درگاه های قانونی، نسبت به احراز هویت و دریافت گواهی امضای دیجیتال اقدام کنند؛ سپس با ورود به اینترنت بانک کشاورزی، درخواست صدور سفته، ضمانت سفته و ظهر نویسی (انتقال سفته) و همچنین انجام سایر امور مربوط به سفته نظیر ردیابی وضعیت، لغو سفته های باز، استعلام سفته، اطلاع رسانی به ذینفعان و …  امکانپذیر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی