Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمان از ارائه مشاوره‌های رایگان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی قبل از ازدواج در گیلان توسط اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و گفت: با سختگیری‌های مفرط و تشریفات زائد مسیر ازدواج آسان جوانان مسدود شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ «جهانبخش آرمان» در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه باران در پاسخ به این پرسش که اداره ورزش و جوانان برای ترویج و تسهیل ازدواج چه گام‌هایی برداشته است اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان در این حوزه به صورت روش‌های اقناعی و آموزشی و فرهنگی عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان ترویج شعار فرزند کمتر زندگی بهتر و تبدیل آن به گفتمان در مقاطعی از تاریخ کشورمان را مورد اشاره قرار داد و افزود: امروزه ما باید همان فرهنگ را به صورت برعکس در کشور و در بین خانواده‌ها ترویج دهیم. آرمان با بیان اینکه اگر خانواده‌ها ترویج فرزندآوری را باور نکنند نمی‌توان در این حوزه به دستاورد خوبی رسید تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان در سال‌های اخیر برای ترویج و تسهیل ازدواج اقداماتی را انجام داده اما این اقدامات کافی نبوده است. وی اذعان کرد: در چند ماهه اخیر عمده مشکلاتی که جوانان در حوزه مسائل اقتصادی، تهیه جهیزیه و سختگیری از سوی خانواده‌ها در امر ازدواج داشتند، توسط سمن‌های ما با کارهای فرهنگی و یا با تشکیل مجمع خیرین در سراسر استان گیلان توانستیم بخشی از مشکلات جوانان در امر ازدواج را برطرف سازیم. مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان عنوان کرد: ارائه مشاوره‌های رایگان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای قبل از ازدواج از دیگر اقداماتی است که توسط این دستگاه و با همکاری بسیاری از دستگاه‌ها برگزار شده است. آرمان در پاسخ به این پرسش که ورزش و جوانان برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با چه چالش‌هایی مواجه است، افزود: عمده چالش ما در این حوزه باورهای غلطی است که در دو دهه اخیر در خانواده‌ها و در ذهن جوانان ما رسوخ پیدا کرده بنابراین باید این باورها و رفتارهای غلط را اصلاح و برطرف کرد. وی نقش آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، تبلیغات اسلامی و دانشگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را اثرگذار ذکر و خاطرنشان کرد: در حوزه ازدواج و جوانی جمعیت قبل از مسائل اقتصادی، مسائل فرهنگی تاثیرگذار است وبا سختگیری‌های مفرط و تشریفات زائد مسیر ازدواج آسان جوانان مسدود شده است. انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان جهانبخش آرمان خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز معلم، گفت: علم‌آموزی بدون در نظر گرفتن مسائل اخلاقی ارزش لازم را نداشته و نمی‌تواند برای جامعه مفید باشد.

وی اضافه کرد: در سایه ترویج مسائل اخلاقی و تربیتی انسان‌های با اخلاق، عدالت خواه و خدمت‌گزار حاصل شده که می‌توانند آینده کشور را تضمین کنند.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: تربیت این نیرو‌های با ارزش و توانمند جزو رسالت خطیر معلمان و فرهنگیان در نظام جمهوری‌اسلامی است.

عباسی خطاب به دانش آموزان نیز گفت: نوجوانان و جوانان باید نسبت به تاریخ معاصر کشور و سرگذشت انقلاب اسلامی آگاهی داشته باشند و نسبت به رشادت و ازخودگذشتگی‌هایی که برای حفظ نظام اسلامی صورت گرفته، مطلع شوند.

وی فرهنگ و تمدن ایرانی را آمیخته با فرهنگ دینی دانست و افزود: تقویت فرهنگ بومی و اسلامی در بین جوانان و نوجوانان نقش بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی کشور‌های غربی دارد.

در پایان این مراسم از فرهنگیان نمونه شهرستان به مناسبت روز معلم با اهدای لوح قدردانی شد.

امروز ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید مرتضی مطهری است که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز معلم نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • نگاهی به تغییرات جدید در جامعه ژاپن با محوریت خانواده‌های ژاپنی
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام