Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، خلیل بهروزی‌فر در پاسخ به سؤالی درباره آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت اظهار داشت: کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تصویب شد و چون دوشوری شده شور دوم آن اکنون در حال بررسی است.

 دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از اتمام بررسی‌هایی که در حال انجام است و ارائه پیشنهادات نمایندگان در حوزه جزئیات و الحاقات برای این طرح، ساماندهی استخدام کارکنان تا یک ماه آینده به صحن ارجاع مجلس داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروزی‌فر با بیان اینکه پس از تصویب طرح، سازمان اداری و استخدامی حدود 5 ماه فرصت دارد که آیین‌نامه آن را تدوین کند تا در هیئت دولت تصویب شود ابراز داشت: تبدیل طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به قانون تا پایان امسال انجام می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد راهکار مجلس برای تأمین کسری اعتبار پوشش بیمه‌ای کارگران فاقد بیمه خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه امسال مجلس شورای اسلامی 90 هزار میلیارد تومان برای حل بخشی از مشکلات تأمین اجتماعی در نظر گرفت.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از طرفی دولت به سازمان تأمین اجتماعی بدهکاری دارد از این رو مکلف شد اعتبار لازم را در اختیار تأمین اجتماعی قرار دهد که تأمین اجتماعی نسبت به تحت پوشش قرار دادن کارگران اقدام کند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس درباره اقدامات انجام‌شده جهت تجهیز و بهسازی بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان شفت اذعان داشت: برای تجهیز و بهسازی بیمارستان‌ امام رضا(ع) شهرستان شفت اقدامات خوبی انجام گرفته است و بخش جراحی بیمارستان اکنون فعال شده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همچنین 2 دستگاه دیالیز به بیمارستان شهرستان شفت افزوده شده است افزود: برای توسعه خدمات‌دهی در بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان شفت اقدامات دیگری در دستور کار است‌.

بهروزی‌فر با بیان اینکه همچنین خانه‌های بهداشت خوبی با تجهیزات کامل برای دو شهرستان فومن و شفت احداث و مرمت شده است گفت: تعدادی از این خانه‌های بهداشت در حال استفاده است و مابقی پس از تکمیل به بهره‌برداری می‌رسد و مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1148451 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت مجلس شورای اسلامی تأمین اجتماعی شهرستان شفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان خصوصی سازی، ابراهیم بازیان با تبریک روز جهانی کار و کارگر و هفته کار و کارگر اعلام کرد: تعداد ۵ میلیارد و ۲۲۱ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۷۱۰ سهم متعلق به ۶۴ هزار و ۱۶۱ نفر در ۱۵۴ شرکت که در سال‌های قبل واگذار شده بود، از وثیقه آزاد و سهام به نام کارگران منتقل شده است.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر گسترش مالکیت در سطح عموم مردم به منظور تامین عدالت اجتماعی، تشویق اقشار مردم به پس‌انداز و سرمایه‌گذاری و بهبود درآمد خانوار و در اجرای تبصره (۳) ماده «۲۰» قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۳۰۵ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۵۶۲ سهم دولت در ۱۰ شرکت مشمول واگذاری به ۳۰۰۸ نفر از کارکنان و کارگران شاغل و بازنشسته به عنوان سهام ترجیحی واگذار شده است.

سرپرست سازمان خصوصی سازی افزود: مطابق مقررات، واگذاری سهام ترجیحی به صورت صد درصد اقساط با مدت ۱۰ سال صورت می‌گیرد و بهای سهام واگذار شده از محل سود سهام مورد واگذاری پرداخت می‌شود.

ارایه تخفیف قیمتی در واگذاری سهام ترجیحی به کارگران

بازیان در بخش دیگری از سخنان خود، از برنامه دولت برای حمایت از کارگران خبر داد و گفت: دولت در نظر دارد با هدف حمایت از کارگران؛ قیمت سهام ترجیحی شرکت‌های قابل واگذاری را با اعمال تخفیف به آنها واگذار کنند.

وی اضافه کرد: کلیات این پیشنهاد به تصویب هیات واگذاری رسیده و پس از تصویب جزئیات و طی مراحل قانونی، در واگذاری سهام ترجیحی مبنای عمل قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان خصوصی سازی از یک تصمیم دیگر هیات واگذاری خبر داد و گفت: به موجب تصمیم دیگر هیات واگذاری، سهام ترجیحی مستقل از سهام بلوکی به کارکنان واگذار خواهد شد و بر این اساس کارکنان شرکت مشمول واگذاری، صرف‌نظر از فروش یا عدم فروش سهام بلوکی؛ قبل از خرید سهام توسط بخش خصوصی، سهامدار شرکت محل اشتغال خود خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • ضرورت افزایش ظرفیت استخدام ماما در بخش بهداشت و درمان
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت