Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در گزارش این رسانه آمده است: اطفالی که برخی از آنها تنها ۱۲ سال سن دارند به تازگی در یکی از کارخانه های مُهر زنی صفحات فلزی شرکت اسمارت واقع در ایالت آلاباما مشغول به کار بودند. اکثریت سهام این شرکت در اختیار شرکت هیوندای است و تامین قطعات برخی از مدلهای پرفروش سواری و شاسی بلند کارخانه شهر مونتگمری را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیوندای روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد که اشتغال غیرقانونی در زیرمجموعه هایش را تحمل نخواهد کرد و خط مشی آن مطابق با قوانین محلی، ایالتی و فدرال است.

شرکت اسمارت نیز در بیانیه جداگانه ای ضمن اعلام پایبندی به قوانین آمریکا، استخدام آگاهانه افراد فاقد صلاحیت را رد کرد. در بیانیه این شرکت آمده که برای تامین نیروی کار خود به شرکت های تامین نیرو وابسته بوده و انتظار دارد که این شرکت ها در جذب و استخدام کارگران تایع قوانین آمریکا باشند.

طبق قوانین فدرال و ایالتی، استخدام افراد کمتر از ۱۸ سال در کارگاه های فعال در پرس فلزات که نزدیکی به ماشین آلات سنگین جان افراد را به خطر می اندازد، ممنوع است. طبق قوانین ایالت آلاباما، کودکان ۱۷ سال و جوانتر باید در مدارس مشغول به تحصیل باشند.

برچسب‌ها هیوندای ایالات متحده آمریکا کودکان کار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هیوندای ایالات متحده آمریکا کودکان کار هیوندای ایالات متحده آمریکا کودکان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان

 عزتی با اشاره به اهمیت آب و روش‌های صرفه جویی در آب کشاورزی گفت: با مرمت و لایروبی دو رشته قنات به طول ۴۵۰ متر در روستا‌های صیفار و کلو  ورزقان موجب افزایش دبی آب خروجی از این قنات شده است.

وی افزود: هزینه مرمت و لایروبی این قنات مبلغ ۷۰۲ میلیون تومان است که از محل اعتبارات استانی تامین شد.

مدیر جهادکشاورزی ورزقان افزود: اراضی پایاب این قنات ۴۰ هکتار می‌باشد که با اتمام پروژه از آب مطمئن برخوردار می‌شوند و بهره وری استفاده از آب کشاورزی افزایش می‌یابد.

وی افزود: مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ورزقان براساس سیاست افزایش بهره وری استفاده از آب کشاورزی تلاش دارد با تامین منابع مالی پروژه‌های آبیاری باعث توسعه آبیاری‌های نوین در این شهرستان شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • اسرائیل قوانین آمریکا را در غزه نقض می‌کند
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • نامه ۸۶ قانونگذار دموکرات به بایدن: اسراییل قوانین ما را نقض می‌کند
  • هشدار دموکرات‌ها به بایدن نسبت به نقض قوانین آمریکا توسط تل‌آویو