Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه نردبان با ارائه خدمات سئو، طراحی سایت و بازاریابی دیجیتال به گسترش کسب و کارها کمک می‌کند. تکیه بر دانش و تجربه تیم نردبان، گام اول شما برای پیشرفت در فضای وب است. حضور در فضای وب امروزه برای هر کسب و کاری الزامی است. «خدمات بازاریابی دیجیتال» طیف وسیعی از اقدامات و ابزارها را شامل می‌شود. سئو ، طراحی سایت باکیفیت، و مدیریت شبکه‌های اجتماعی از جمله این خدمات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به گستردگی موضوعات، طبیعی است که در چنین فضایی احساس سردرگمی داشته باشید.

گروه نردبان با ارائه خدمات سئو، طراحی سایت و بازاریابی دیجیتال به گسترش کسب و کارها کمک می‌کند. تکیه بر دانش و تجربه تیم نردبان، گام اول شما برای پیشرفت در فضای وب است. حضور در فضای وب امروزه برای هر کسب و کاری الزامی است. «خدمات بازاریابی دیجیتال» طیف وسیعی از اقدامات و ابزارها را شامل می‌شود. سئو ، طراحی سایت باکیفیت، و مدیریت شبکه‌های اجتماعی از جمله این خدمات هستند. با توجه به گستردگی موضوعات، طبیعی است که در چنین فضایی احساس سردرگمی داشته باشید.

یکی از مهم‌ترین علل ناکامی در این حوزه، استفاده از نسخه‌های آماده توسط شرکت‌های سئو و بازاریابی دیجیتال است. این در حالی است که در مورد سئو، یک راهکار جامع برای همه کسب و کارها وجود ندارد. سئوی هر وب‌سایت نیازمند به‌کارگیری روشی متفاوت است. طراحی وب‌سایت نیز فارغ از زیبایی‌های بصری، باید با هویت کسب و کار شما هم‌خوانی داشته باشد.

اینجاست که ارتباط عمیق شرکت سئو و طراحی سایت با شما اهمیت پیدا می‌کند. مجری باید به‌روز باشد و با شناخت فضای کسب و کار و بررسی دقیق بازار و رقبا، استراتژی مناسب را طراحی و اجرا کند. گروه دیجیتال نردبان با چنین ایده‌هایی شکل گرفته است. وقتی شما با یک تیم حرفه‌ای و دلسوز طرف باشید، امید و اعتماد به نفس دوباره‌ای کسب می‌کنید.

وجه تمایز گروه نردبانتیم متخصص، تخصص در نردبان یعنی یادگیری مداوم: استانداردهای دنیای دیجیتال روز به روز در حال تکامل است و تیم نردبان متعهد است دانش خود را همگام با این تغییرات، به روز کند.شفافیت، شما حق دارید در جریان باشید: نردبان تمامی مشکلات و راهکارها را به اطلاع شما خواهد رساند و با ارائه گزارش پیشرفت سعی می‌کند هرگونه ابهامی را برطرف کند.ارتباط عمیق، دست‌آورد ما موفقیت شماست. گروه نردبان خود را بخشی از مجموعه شما تلقی می‌کند و تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا پیشرفت شما را دنیای دیجیتال تضمین کند.کار گروهی، نردبان مجموعه‌ای از تخصص‌های متفاوت است. درک متقابل ناشی از سال‌ها همکاری، تیم نردبان را قادر ساخته مجموعه‌ی کاملی از خدمات را در حوزه بازاریابی دیجیتال ارائه کند.خدمات نردبانخدمات سئو: دیده می‌شوید!

بهترین راه‌ دیده شدن در وب قرار گرفتن در صفحه اول جستجوی گوگل است. خدمات سئو حرفه ای نردبان سایت شما را بهینه‌سازی کرده و بهبود رتبه آن را تضمین می‌کند. سئو ارزشمندترین کانال بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارها است. شناخت دنیای گسترده سئو برای بهره برداری هر چه بیشتر از آن ضروری است. تیم متخصص نردبان طیف وسیعی از خدمات سئو حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. با تکیه بر نردبان مطمئنید هیچ فرصتی را برای پیشرفت از دست نمی‌دهید. 

اهمیت سئو در بازاریابی دیجیتال بر کسی پوشیده نیست. اما ممکن است گستردگی موضوع، زمانبر بودن و جزئیات بسیار آن شما صاحبان کسب و کار را دچار سردرگمی کرده باشد. شما باید بتوانید مطالبات خود را به طور کامل مطرح کرده و انتظار نتیجه داشته باشید. مجری خدمات سئو و بهینه سازی سایت باید تصویر روشنی از خدمات خود ارائه کند تا شما نیز شناختی کلی از سئو و امکانات آن، به دست بیاورید. آگاهی شما از روش کار، موانع احتمالی، هدف‌های کوتاه مدت و بلند مدت هر گونه ابهامی را کنار می‌زند و امید واقعی را به شما بازمی‌گرداند.

نردبان با شفافیت در عملکرد و ارائه گزارش ماهانه چنین هدفی را پیش گرفته است. ارتباط عمیق و دلسوزانه با شماست که اثربخشی خدمات سئو نردبان و موفقیت کسب و کار شما را تضمین می‌کند. نردبان با دانش و تسلط کامل بر ابزارهای سئو و نیز به روز بودن سعی دارد ارتباطی مبتنی بر اعتماد بسازد. آماده‌ایم تا همواره روش ها و ابزارهای جدید را به کار بگیریم تا شما همیشه یک گام از رقبایتان جلوتر باشید. 

خدمات طراحی سایت: وبسایتی با کیفیت

در دنیای امروز، هر کسب و کاری به یک وب‌سایت حرفه‌ای و کاربرپسند که روی تمام دستگاه‌ها نمایش دلپذیری داشته باشد نیاز دارد. ظاهر سایت شما از کیفیت کارتان حکایت می‌کند. داشتن یک وب‌سایت برای موفقیت در فضای وب کافی نیست. طراحی وبسایت حرفه‌ای و کارآمد می‌تواند تفاوت اصلی شما با رقبایتان باشد. وب‌سایت شما علاوه بر زیبایی بصری باید تجربه کاربری خوبی هم رقم بزند. به این معنی که کاربر از چرخیدن در وب‌سایت لذت برده و به راحتی بتواند به آنچه می‌خواهد، دسترسی پیدا کند. وب‌سایتی که واکنش‌گرا (ریسپانسیو) است و روی موبایل و دیگر دستگاه‌ها هم به خوبی به نمایش درمی‌آید. ساختار اطلاعات و سرعت وب‌سایت که از سوی بسیاری از طراحان مورد غفلت واقع می‌شوند، نقش اساسی‌ای در موفقیت وب‌سایت ایفا می‌کنند.

نردبان این ویژگی‌ها را برای هر وب‌سایتی ضروری می‌داند و خدمات طراحی سایت را با چنین رویکردهایی ارائه می‌دهد. از سوی دیگر، شناخت کافی از فضای کسب و کار و درک درست نیازهای مشتری به طراحی سایت بهتری منجر خواهد شد. تیم نردبان پیش از آغاز پروژه با برگزاری جلسات مشاوره و همفکری با شما، تلاش می‌کند به این مهم دست پیدا کند. فراموش نکنیم دانش و تجربه‌ در زمینه سئو، مکمل قدرتمندی برای فرآیند طراحی یک سایت حرفه‌ای است. از این رو استفاده از خدمات طراحی سایت گروه دیجیتال نردبان، رشد پایدار و جایگاه برتر وب‌سایت شما را تضمین خواهد کرد.

خدمات مشاوره سئو: تجربه از ما، اجرا با شما!

سئو یک حوزه پویا، پر چالش و پیچیده است. با بهره‌مندی از تجربه و تخصص یک مشاور سئو حرفه‌ای، بروز بمانید و فرصت حضور در جمع برترین‌های حوزه خودتان را از دست ندهید. اگر به دنبال افزایش بازدید و فروش بیشتر از طریق گوگل هستید باید روی سئوی سایتتان سرمایه‌گذاری کنید. با تکیه بر تخصص و تجربه یک مشاور سئو، می‌توانید علاوه بر پشت سر گذاشتن رقبا، بر دانش خود در زمینه سئو بیافزایید.

چرا به مشاور سئو نیاز دارید؟تجربه ناکافی در سئو: یادگیری و پیاده‌سازی جنبه‌های مختلف سئو امری زمانبر است. تخصص و تجربه یک مشاور سئو حرفه‌ای ضمن جلوگیری از اشتباهات مخرب به شما در اولویت‌بندی و اجرای درست تکنیک‌های مختلف سئو کمک خواهد کرد.عدم وجود استراتژی سئو: برای موفقیت در سئو باید نقاط ضعف و قوت رقبا را به دقت بررسی کرده و از داده‌های موجود در ابزارهای مختلف آنالیزِ وب، نظیر گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس نهایت استفاده را ببرید. یک مشاور سئو استراتژی شما برای استفاده از این ابزارها را تعیین می‌کند.بودجه محدود: برون‌سپاری کلیه اقدامات لازم برای بهینه سازی سایت به یک شرکت سئو، هزینه‌ای دربردارد که خارج از توان بسیاری از کسب‌وکارهاست. با بهره‌گیری از دانش و تجربه یک مشاور سئو، خودتان می‌توانید سئو سایتتان را مدیریت کرده و در هزینه‌ها صرفه جویی کنید.تغییرات پیوسته در الگوریتم گوگل: الگوریتم رتبه بندی نتایج در گوگل دائما در حال تغییر است. با بهره مندی از خدمات مشاوره سئو نردبان از پیاده‌سازی به موقع تغییرات مطابق با بروزرسانی‌های الگوریتم گوگل اطمینان حاصل کنید. چنین اقداماتی تفاوت شما را با رقبا رقم می‌زند.سخن آخر

فضای وب فارسی هنوز فاصله‌ی زیادی با دنیای دیجیتال انگلیسی‌زبان دارد. این فاصله تنها با داشتن نگاه حرفه‌ای قابل جبران است. ما به این نگاه متعهدیم و رویای‌مان یک رقابت حرفه‌ای، سالم و سازنده بین وب‌سایت‌ها و نیز بین ما و رقبایمان است. برای مشاهده نمونه کارها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات سئوسایت، طراحی سایت و مشاوره سئو نردبان از سایت www.nardebangroup.com بازدید کنید و همچنین با هماهنگی قبلی به دفتر ما واقع در تهران، بزرگراه شهید حکیم، ابتدای شیخ بهایی جنوبی، برج بین الملل تهران، واحد تجاری C3 مراجعه کنید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعتماد به نفس رقابت سرمایه شبکه های اجتماعی کسب و کار بازاریابی دیجیتال دنیای دیجیتال دانش و تجربه گروه نردبان کسب و کارها سئو حرفه ای تیم نردبان طراحی سایت فضای وب خدمات سئو کسب و کار سایت شما وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تاریخ علم مملو از رویدادهای مهمی است که نوآوری‌ها، کشف‌ها و حتی زادروزها و درگذشت‌های دانشمندان و مخترعان تاثیرگذار جهان را در برمی‌گیرد. در این تقویم علم، وقایع مهم مصادف با امروز ۱۱ اردیبهشت برابر ۳۰ آوریل را ورق می‌زنیم.

***

پزشکی فضایی

۳۰ آوریل ۱۹۹۳ میلادی برابر با ۱۱ اردیبهشت ۱۳۷۲ خورشیدی، پزشک شاتل فضایی کلمبیا برای خنثی‌کردن عوارض جانبی ناشی‌از بی‌وزنی، نزدیک به نیم گالن محلول نمکی را به فضانورد همکارش، هانس شلگل، فیزیکدان آلمانی، تزریق کرد که اولین آزمایش در نوع خودش بود. مسافران فضا معمولاً از پف صورت و لاغری شدید پاها رنج می‌برند، زیرا مایعات بدن در حالت بی‌وزنی حرکت می‌کنند. تغییر مایعات بدن به کم‌آبی بدن در مدار منجر می‌شود. بدن مایع اضافی را در قفسه سینه حس می‌کند و هورمون‌ها را فعال می‌کند تا میزان خون و سایر مایعات بدن را کاهش دهد. درنتیجه، زمانی‌که فضانوردان به زمین بازمی‌گردند و دوباره با جاذبه مواجه می‌شوند، کاهش شدید فشار خون و سرگیجه را تجربه می‌کنند. در تلاش برای جلوگیری از این امر یا حداقل کاهش علائم، فضانورد-پزشک برنارد هریس جونیور و سه فضانورد دیگر این آزمایش را انجام دادند.

خفاش قهوه‌ای کوچک پیر

۳۰ آوریل ۱۹۶۰ میلادی برابر با ۱۱ اردیبهشت ۱۳۳۹ خورشیدی، پیرترین خفاش ایالات متحده با ۲۴ سال سن شناسایی شد. این خفاش قهوه‌ای کوچک ماده از گونه میوتیس‌لوسیفوگوس، فراوان‌ترین خفاش در ایالات متحده، در غاری در کوه آئولیس در ورمونت پیدا شد. خفاش قهوه‌ای کوچک دارای طول بال‌های ۲۲۲ تا ۲۶۹ میلی‌متر با خز براق در پشت و رنگ‌های زیرین کم‌رنگ‌تر از خرمایی کم‌رنگ تا قهوه‌ای تیره است. این گونه در سراسر مناطق جنگلی آمریکای شمالی و آلاسکا، در حفره‌های درختان یا صخره‌ها، غارها، معادن و اتاق‌های زیر شیروانی یافت می‌شود. آنها از طیف گسترده‌ای از حشرات تغذیه می‌کنند. ۲۵ آگوست ۱۹۹۹روزنامه‌ای از خفاش وحشی ۳۳ ساله‌ای در اروپا خبر داد. ۲۰ ژوئن ۲۰۰۵ مجله‌ای مقاله‌ای دریافت کرد که از شناسایی خفاش ۴۱ ساله‌ای در سیبری خبر می‌داد.

مندلویوم

۳۰ آوریل ۱۹۵۵ میلادی برابر با ۱۱ اردیبهشت ۱۳۳۴ خورشیدی، عنصر ۱۰۱، به‌عنوان یک عنصر مصنوعی جدید اعلام شد. آلبرت گیورسو، برنارد جی. هاروی، جی.آر. شوپن و اس.جی تامپسون، شیمیدانان پژوهشی، به سرپرستی برنده جایزه نوبل، گلن تی سیبورگ با بمباران ایزوتوپ ۲۵۳ عنصر ۹۹ با نام اینشتینیوم با هسته هلیوم و با استفاده از سیکلوترون در آزمایشگاه تابش دانشگاه کالیفرنیا به عنصر ۱۰۱ دست یافتند. این عنصر رادیواکتیو است و نیمه عمری بین نیم ساعت تا چند ساعت دارد و نمی‌تواند در طبیعت وجود داشته باشد زیرا به سرعت به عناصر سبک‌تر تجزیه می‌شود. به افتخار دیمیتری مندلیف، شیمی‌دان روسی که روی طبقه‌بندی دوره‌ای عناصر و ارائه جدول تناوبی کار می‌کرد، آن را مندلویوم نامیدند.

کوه یخی

۳۰ آوریل ۱۸۹۴ میلادی برابر با ۱۱ اردیبهشت ۱۲۷۳ خورشیدی، یک قطعه کوه یخی در قطب جنوب در عرض جغرافیایی ۲۶.۵۰ درجه جنوبی مشاهده شد که به‌عنوان نزدیک‌ترین کوه یخی قطب جنوب به خط استوا شناخته می‌شود. سال ۱۸۹۳ یعنی یک‌سال قبل از این کشف، ۱۵ کشتی مشاهده کوه‌های یخی بزرگ تا ۴۲ درجه جنوبی را گزارش کرده بودند. یک کوه یخ به‌طور معمول بین ۱ تا ۷۵ متر بالاتر از سطح دریاست و  بین ۱۰۰هزار تا ۲۰۰هزار تن است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۲ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • تام و جری در دنیای واقعی (فیلم)
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا یقه آیپد را گرفت!
  • ۱۱ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد