Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-یکی از مهم ترین وظایف شهرداری در ایجاد نشاط و سلامتی شهروندان،‌ تامین فضای شهری و احداث مراکز تفریحی و ورزشی مختص بانوان است.
به گزارش خبرگزاری آریا، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های حوزه ورزش بانوان مغفول مانده است درخصوص عدم رسیدگی صحیح به مجموعه‌های ورزشی طی سال‌های گذشته گلایه کرد و گفت: به دلیل عدم به روزرسانی، بسیاری از مجموعه‌های ورزشی وضعیت مناسبی ندارند و خیلی از آن‌ها مستهلک شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معدنی پور گفت:  به همین منظور در این دوره در شورای شهر تهران تلاش شد که مسئولیت کمیته ورزش در شورای اسلامی شهر تهران بر عهده یکی از بانوان باشد تا مشکلات و معضلات حوزه ورزش بانوان به درستی شناسایی و راهکارهای لازم برای رفع آنها ارائه شود.
وی ضمن تاکید بر توجه به ظرفیت ایستگاه‌های تندرستی در پارک‌های سطح شهر و حل مشکلات مربوط به آن‌ها از طریق تعامل و همکاری بین سازمان‌های متولی ورزش همگانی در شهر، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم کار پایدار، ماندگار، مستمر و با دوام داشته باشیم حتما باید آن کار به مردم سپرده شود، بنابراین در همگانی کردن ورزش و ترویج و توسعه ورزش همگانی بهترین راهکار استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های مردمی و داوطلبانه است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در ادامه این موضوع با اشاره به درج اخباری در خصوص واگذاری دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا (ع) به دو باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال بیان کرد: هر فضایی در شهر ساخته می‌شود متعلق به همه مردم شهر است، ورزشگاه‌های پایتخت مانند ورزشگاه آزادی متعلق به تمام مردم است، چون از اعتبار کل شهر، این فضا‌ها ساخته و نگهداری می‌شوند بنابراین نمی‌توان گفت این ورزشگاه متعلق به منطقه 22 است یا به یک باشگاه خاص اختصاص دارد و همه باید بتوانند از آن استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پارک ها شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن که بعد از راه‌یابی به ‏نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان و حذف بارسلونا در بازگشت به فرانسه، ‏چهارشنبه شب لوریان را 4-1 شکست داده بود دیشب مقابل لوآور ‏موفق نبود و به زحمت توانست به تساوی 3-3 برسد. ‏

با وجود این نتیجه شکی نیست که پاری سن ژرمن قهرمان این فصل ‏فرانسه خواهد شد. تمرکز شاگردان لوئیس انریکه در حال حاضر تنها ‏به لیگ قهرمانان اروپا و بازی با دورتموند در نیمه‌نهایی است. ‏

کیلیان امباپه و یارانش چهارشنبه شب باید در آلمان و در ورزشگاه ‏ترسناک سیگنال ایدونا پارک به مصاف دورتموند می‌روند. انریکه با جو ‏این ورزشگاه آشناست و می‌داند بازیکنانش باید برای مصاف با ‏دورتموند از نظر ذهنی و بدنی در آمادگی کامل باشند. به خصوص در ‏شرایطی که آنها چند هفته متراکم و سخت را پشت سر گذاشته‌اند. ‏

روزنامه لوپاریزین گزارش داد که به همین علت لوئیس انریکه امروز ‏یکشنبه را به بازیکنان پی‌اس‌‌جی استراحت داده است. ‏انریکه به بازیکنانش گفته که دوشنبه صبح برای یک تمرین باید ‏خودشان را به باشگاه معرفی کنند. پاری سن ژرمن سه‌شنبه به آلمان پرواز کرده و آخرین تمرین خود را در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک انجام خواهد داد. ‏

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد