Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:15:50 GMT

تکمیل و تجهیز ۱۳ پروژه گردشگری در یزد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۷۵۳۶

تکمیل و تجهیز ۱۳ پروژه گردشگری در یزد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد میرشمسی گفت: این پروژه‌ها از سوی بخش خصوصی و با حجم سرمایه‌گذاری سه هزار میلیارد ریال در سطح استان اجراشده است.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد تصریح کرد: پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری تکمیل‌شده طی سه ماه گذشته در استان، در قالب هتل، اقامتگاه بوم گردی، سفره‌خانه سنتی، اقامتگاه سنتی، مجتمع گردشگری، مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی و… بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میر شمسی ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح‌های گردشگری ۲۱۲ نفر در سطح استان به‌صورت مستقیم مشغول به کارشده‌اند.

کد خبر 5544908

منبع: مهر

کلیدواژه: میراث فرهنگی یزد یزد جذب سرمایه گذاری بوشهر عید غدیر 1401 ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت عید غدیر خم کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا عکس استانها مشهد خراسان رضوی شیوع کرونا شیراز سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام

استاندار ایلام گفت: ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام اجرایی شده است و پیگیری مصوبات تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز - شنبه هشتم اردیبهشت‌- در نشست مصوبات رئیس جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از مصوبات اجرایی شد.

وی افزود: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که ۹۸ درصد اجرایی شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶,۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده است که میزان ۴,۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی، و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد، افزود: مدیران ادارات در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رئیس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید، پایگاه اورژانس انجیره با ۶۰ درصد پیشرفت باید سریع‌تر تکمیل شود.

استاندار ایلام افزود: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 748514

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است