Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس جدیدترین نقشه‌بندی کرونایی کشور، شهرهای زرد استان از ۲ مورد به پنج شهر افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛بهرام کندائی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچکدام از شهرهای استان از لحاظ رنگ بندی کرونا، قرمز نیستند، اظهار داشت: شهرهای سنندج، سقز، دهگلان، سروآباد و کامیاران در وضعیت زرد قرار دارند و بانه، مریوان، دیواندره، بیجار و قروه نیز آبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آخرین آمار بستری‌های کرونا در مراکز درمانی استان را ۴۳ مورد اعلام و اضافه کرد: در شبانه روز گذشته ۴۶ مبتلای جدید به ویروس کرونا در کردستان شناسایی شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت نشد، افزود: هم اکنون هشت بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

کندائی یادآور شد: بعد از دهه اول تیرماه، تعداد موارد مبتلا به کرونا در استان روند افزایشی و نگران کننده ای داشته و رنگ بندی شهرها نیز به تبع آن امکان تغییر دارد، بنابراین لازم است در بحث پیشگیری و مقابله با کرونا تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و جدیت شهروندان در این رابطه تاکید کرد و گفت: دریافت دُز یادآور واکسن کرونا، یکی از موثرترین اقدامات پیشگیرانه در این مقطع است که قطعا نیاز به همکاری همه مردم دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان توصیه کرد: افراد بالای ۱۸ سال که حداقل ۶ ماه از تزریق نوبت قبلی واکسن آنها گذشته است، یک نوبت واکسن یادآوری تزریق کنند.

کندائی ادامه داد: کسانی که هنوز نوبت اول و دوم را تزریق نکرده اند همچنان در اولویت قرار داشته و در خصوص گروه های سنی ۱۸-۱۲ سال نیز، دریافت نوبت سوم در افرادی با بیماری‌های زمینه ای و نقایص سیستم ایمنی توصیه می شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • تامین ارز حج ۱۴۰۳ /نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف قرار دارند